Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Brysterne væsker!

Redigeret 24 maj, 2011, 11:18 i Åben debat for kvinder
Der kommer en klar væske ud af mine bryster.. har aldrig oplevet det før og tænker om det måske kan være noget farligt?

Kommentarer

• er du en pige eller dreng ---hvor gammel er du ---
  • Hej nej jeg tror du er sund og rask. er det klar væske måske lidt klistert der kommer. normalt kommer det lige inden der kommer mælk i brysterne. det kunne komme hvis du var gravid. men om p - piller også kan give hormon forstyrelser ved jeg ikke . men anden medicin kan give mælk i brysterne. kun hvis farven er andet end som vand og som mælk hvid. skal du være nervøs. held og lykke
  • Tusind tak for svar :) Er mere rolig nu.. det er mine p-piller der gør det :)
  • Hej jeg er en kvinde på 23 år og har samme problem som dig, næsten, begge mine bryster giver mælk, rigtig råmælk, og har gjort det i over et år. jeg har været til flere undersøgelser og alle mine hormontal er fine, fik jeg tjekket hos lægen da jeg også troede det var mine p-piller, mn alt var fint, så fik ikke noget videre svar hverken fra min egen læge eller gynækologerne! jeg har engang været gravid, dog udenfor livmoderen, for godt 4 år siden, men blev oppereret akut. så det burde ikke være derfor. Jeg lider heller ikke af falsk graviditet og alle mine hormontal er som de skal være, hmm og ved stadig ikke hvad grunden så er??
    Hmm ville også gerne vide hvad jeg ska stille op.
    knus Camilla
Log in eller Registrér for at kommentere.