Hvad skal man ikke putte ''der op''
hej, jeg kan godt lide at onanere en gang imellem og nogle gange tager jeg min barber skrapper og tager selve skraberen af og bruger ''håndtaget'' som en slags dildo. Mit spørgesmål er så, da den jo er lavet af gummi og plastik, om den så på nogen måde skulle gøre skade mig dernede sådan at jeg ikke kan få børn i fremtiden? Jeg har godt hørt om gummi/plastik der havde et eller andet i sig der, skulle gøre det nemmere at få kraft og sådan noget... pleas hjælp mig!
Kommentarer
Om den barberskraber er god, ved du bedst selv, men der er jo så noget skarpt, du kan skære fingrene på, så du skal da være lidt opmærksom - men skaftet i sig selv har ikke betydning for din fremtidige fertilitet.
Hvis ikke du vil investere i en en rigtig dildo - hvilket måske kunne være en god ide, når du holder af den form for onani, - så vil jeg anbefale dig at trække et kondom ud over den ting, du bruger.
Du kan også bruge et lys, der jo kan fås i lige præcis den tykkelse og længde, du foretrækker, men til det bør du helt sikkert bruge kondomet.