udebleven menstruation men konstante smerter og oppustethed
Hej jeg er 31 år, jeg stoppede med p-pillerne i primo marts, i år. Så fik jeg selvfølgeligt en blødning og en til ca. 25 dage efter.... Nu har jeg ikke haft noget siden (sidst startede mensen 31. marts). Men de sidste par uger har jeg haft menstruations smerter hver dag og oppustethed, ømhed i benene, lidt uren hud og irritation, præcist som inden en periode.... det kommer bare ikke.
Jeg har taget en graviditets test, der var negativ (har også kun haft ubeskyttet sex en gang i perioden, da vi egentligt ville have ventet til hormonerene var ude af kroppen).
Jeg har ringet til min læge, der mener at det er helt normalt, men jeg har aldrig hørt om nogen, der har haft alt det ubehag. Jeg ved godt det kan tage noget tid inden menstruationen er regelmæssig, men er det normalt at man skal gå og have ondt, være oppustet og irriteret?
Hvis nogen har prøvet det samme, hvor længe gik der før i fik jeres mens igen?
Mvh. En fortvivlet...
Jeg har taget en graviditets test, der var negativ (har også kun haft ubeskyttet sex en gang i perioden, da vi egentligt ville have ventet til hormonerene var ude af kroppen).
Jeg har ringet til min læge, der mener at det er helt normalt, men jeg har aldrig hørt om nogen, der har haft alt det ubehag. Jeg ved godt det kan tage noget tid inden menstruationen er regelmæssig, men er det normalt at man skal gå og have ondt, være oppustet og irriteret?
Hvis nogen har prøvet det samme, hvor længe gik der før i fik jeres mens igen?
Mvh. En fortvivlet...
Kommentarer
Hvis du gerne vil have barn, er der dog ingen grund til at afvente at "hormonerne kommer ud" - det kan vel i øvrigt heller ikke sådan måles.
Nogle bliver hurtigt gravide efter ophør, men for andre kan det altså godt tage sin tid, og og hvilken gruppe du tilhører, kan man ikke vide.