Smerter i skeden..Ved onani
Dav er en 17 årig pige der har et problem......
når jeg dyrker onani får jeg ondt hver gang min fingre eller genstanden jeg bruger kommer ind bag mine skamlæber..og gør så ond jeg bliver nød til at fjerne det med det samme....lige meget hvor blød en ting der bruges er eller hvor "våd" jeg er..Bliver det ved med at gøre ondt...
Og er jomfru
tænker lidt livmorshals kraft men min ven siger der ikke vil gøre ondt..
er der andre der har en hypotese omkring det ?
når jeg dyrker onani får jeg ondt hver gang min fingre eller genstanden jeg bruger kommer ind bag mine skamlæber..og gør så ond jeg bliver nød til at fjerne det med det samme....lige meget hvor blød en ting der bruges er eller hvor "våd" jeg er..Bliver det ved med at gøre ondt...
Og er jomfru
tænker lidt livmorshals kraft men min ven siger der ikke vil gøre ondt..
er der andre der har en hypotese omkring det ?
Kommentarer
Jeg kender ikke selv så meget til lidelsen, så jeg vil lade være med at fortælle noget om det som kan vise sig at være forkert.
Uanset om du mener, at det passer på dig eller ej, så vil jeg råde dig til at kontakte din læge og få en snak, og evt. en undersøgelse.
Du har hørt om vaccinen mod livmoderhalskræft, ikke?
Nogle former for det sexuelt overførte virus HPV kan forårsage celleforandringer, og disse celleforandringer kan udvikle sig til kræft.
Risikoen for at du skulle have lovmoderhalskræft er lig 0 hvis du ikke har været seksuelt aktiv, og dermed ikke kan være blevet inficeret med HPV-virus.