Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

halsbetændelse eller ej?

Hej alle.

Skriver egentlig bare for at høre om der er nogen som har prøvet det samme som mig.
For to uger siden var jeg syg og fik selvfølgelig også ondt i halsen (sådan normalt med slim i halsen) siden har jeg stadig har ondt i halsen, og det er kun blevet værre. Jeg har hostet rigtig meget, især om natten (hosteanfald) og i morges da jeg stod op havde jeg så ondt at jeg næsten ikke kunne synke eller gabe (fordi jeg var søvnig) og når jeg gabte gjorde det ondt i venstre side af halsen. Så jeg gik til lægen for at blive podet, men hun sagde hun ikke menter det var nødvendigt fordi der ikke var nogen belægning selvom mandlerne er utrolig hævede. Jeg har rigtig mange svedeture som jeg ikke er vandt til og til tider føles jeg at jeg ikke kan få synket :s

hjælp?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej hvis du har problemer med at synke , må du tale med lægen igen. Jeg har fået råd af lægen med at drikke danskvand med brus. hvis der er meget slim i halsen . eller et hår. prøv også at koge en gryde vand og kom en pose kamilete ned i vandet. sæt gryden på et bord. og tag en håndklæde over hovedet og tag munden over dampen af vandet. og træk vejret. gør det nogle dage i træk. det bedøver halsen. og på apoteket kan du købe sugetabaletter der hjælper . hexakoin god bedring
Log in eller Registrér for at kommentere.