Hjælp! Pls tag et kig
Hej håber at der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg er ikke bange for at gå til lægen, men de holder lukket idag, imorgen og hele weekenden - det haster lige lidt det her.
Jeg er en ung pige på 21, som har taget p-piller i godt fem år, uden problem. Jeg tager dem rigtigt og det er yderst sjældent at jeg glemmer at tage dem! Men her er problemet så;
Jeg holdte min syv-dages pause, som altid, og det var som det plejede. Mensen stoppede i søndags, men så igår aftes (onsdag), startede det igen? Og det er fuldstændigt som en alm. menstration. Nogen som har prøvet dette?
Jeg har ikke glemt at tage nogen, eller startet på et nyt mærke. Er godtnok lidt nervøs, og det er bare typisk lægen holder lukket!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. TAK
Jeg er en ung pige på 21, som har taget p-piller i godt fem år, uden problem. Jeg tager dem rigtigt og det er yderst sjældent at jeg glemmer at tage dem! Men her er problemet så;
Jeg holdte min syv-dages pause, som altid, og det var som det plejede. Mensen stoppede i søndags, men så igår aftes (onsdag), startede det igen? Og det er fuldstændigt som en alm. menstration. Nogen som har prøvet dette?
Jeg har ikke glemt at tage nogen, eller startet på et nyt mærke. Er godtnok lidt nervøs, og det er bare typisk lægen holder lukket!
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. TAK
Kommentarer
Din læge har - i lighed med alle andre - også lov til et par fridage, men der skal så være en henvisning til en anden læge, der kan tage over, hvis man får brug for det, og det er garanteret fortalt på telefonsvareren, da du ringende.
Jeg vil dog ikke mene, at dit problem er så akut, at det ikke kan vente til mandag.