Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blowjob?

Redigeret 12 maj, 2011, 08:23 i Åben debat om sex
Hej alle.

Min kæreste vil ikke give blowjob fordi hun siger hun får kvalme af det, dog har jeg prøvet at fortælle hende at hun hellere ikke skal "deep throate". Hun har dog gjort det før men det var hvor hun var meget fuld. Det var nok kun denne ene gang hun gjorde det på mig ellers har hun gjort det på andre også (før vi kom sammen). Jeg kan sagtens slikke hende men når det kommer til oralsex for hendes side af så slår hun fra.

Nogle som har en idé til hvorfor hun siger det eller en idé til at kunne overbevise hende om at det er ikke noget med pikken skal helt ind i munde?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hejsa.

    Det her bliver lidt rodet, fordi der er tre sider af sagen.
    Enten har hun overskredet sine grænser tidligere, hun forstår ikke hvad du mener når du siger deep throat, eller hun kan simpelthen bare ikke udstå lugten og følelsen af den klistrede præsperm.

    At hun har givet andre blowjobs, kan du ikke bruge til noget. Hun har prøvet det og kunne ikke lide det, og derfor skal du ikke presse hende.
    Hun har måske gjort det tidligere fordi hun blev presset, og i så fald er det helt naturligt, at hun nu har en stærk modstand mod det.

    Nu siger du, at du har sagt at det ikke er deep throat du vil have. Er du sikker på, at hun ved hvad det betyder?

    Hun siger at hun får kvalme af det. Der er nu engang piger/kvinder, som ikke bryder sig om at give blowjobs. "Lugten" (den naturlige duft) og/eller præspermen der klistrer virker fratødende på dem.

    Jeg syntes, at I skal tage en snak om det, på et tidspunkt hvor I IKKE er i sengen. Fx. når I sidder og nyder solen eller sådan noget.

    Du kan jo prøve at spørge, om det er det er præspermen der giver hende kvalme.
    I så fald, kan du spørge, om hun vil prøve kondomer med fx. jordbærsmag, og hvis hun stadig ikke kan lide det, så er det helt i orden.

    Ved hun ikke hvad deep throat er, og hører hvad det er du mener, vil hun måske have det anderledes med det - i og med at hun finder ud af hun ikke som sådan skal have den i munden.
    Hvis hun ikke ved det, så siger du, at det er at tage den langt ned i munden/halsen, og det ikke er det du mener med at få blowjob, men at du syntes det kunne være dejligt om hun ville kysse den og ae/kilde/slikke pikhovedet eller pikken eller pungen med sin tunge. Og igen: At det er i orden hvis hun ikke har lyst til det, og at du ikke vil presse på for det fra nu af.


    Hvis hun tidligere er presset, så træder du fuldstændig væk fra emnet. Efter du har sagt til hende, at DU ikke vil presse hende, og fuldt ud respekterer hvordan hun har det.

    Uanset hvad, skal du sige, at du respekterer at hun ikke har lyst, og at det er helt i orden, og så nævne hvor glad du er for hende (følelsesmæssigt) og er glad for hvor dejlig hun er i sengen (og sige en ting hun gør godt i sengen!)

    Som sagt, kan hun have nogle mindre traumer over at have overskredet sine grænser tidligere, og derfor er det umådelig vigtigt, at du kan rumme at hun ikke er tryg ved det.
    Og som sagt: At hun ikke har lyst nu er ikke ensbetydende med at hun aldrig får lyst. Hun skal bare have lov til at gøre det i sit eget tempo.
  • Indstillinger
    Jeg vil ikke presse hende til noget, og hvad jeg har forstået af hende så er hun ikke blevet presset til det før, men tak for hjælpen =)
Log in eller Registrér for at kommentere.