Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i Penis

Redigeret 12 maj, 2011, 07:35 i Åben debat for mænd
Kære Netdoktor.

- Jeg har for 1 uge siden ca. været sammen med en pige, det begyndte og klø og svi når jeg pissede og gjorde rigtig ondt efter jeg havde været sammen med hende nogle dage efter, senere begyndte der af komme noget betændelse ud kommer der stadig. Senere på ugen ville jeg prøve og onenere, men der den kom op og stå gjorde det ondt da den stod vandret, jeg trak den lidt længere op kom der en sindsyg smerter i underlivet, har ikke prøvet og ligene. Og når jeg trækker forhuden tilbage gør det os ondt. Har kontakte egen læge ang. det måske kunne være klamydia, men når der er så meget der gør ondt ville jeg kun kunne se der ville være andet i vejen. Så kan hverken havde oprejsning, sex eller onenere, uden det gør rigtig ondt. Er 18 og havde sex uden beskyttelse.

Mvh. Mikk

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det hedder rejsning, ikke oprejsning ;)

    Fik du ikke en tid til at blive testet for klamydia????

    Jeg tror det er temmelig sandsynligt at det er kamydia, og det er bare med at blive testet hurtigst muligt så du kan komme i behandling.

    Der er selvfølgelig også mulighed for at det er en anden bakterieinfektion, men i så fald skal du også have behandling, så...

    Du må tale med lægen om hvad der kan være i vejen hvis det ikke er klamydia, så lægen eventuelt kan tage andre prøver samtidig.
  • Indstillinger
    - og en bemærkning om, at du givet kunne have undgået disse problemer, hvis du havde brugt kondom, kan du ikke bruge til noget, det ved jeg, men du kan da bruge til noget, at det bør du gøre fremover.

    I øvrigt kan det jo være at en pige fortæller dig, at hun f.eks. tager p-piller, men bliver hun alligevel gravid, så er det hende - og kun hende - der bestemmer om du så skal til at være far. Du har i en sådan situation intet at skulle have sagt.

    Kondom - hver gang! Så bestemmer du selv, - om du vil være i risiko for kønssygdomme og faderskab eller ej.
  • Indstillinger
    Det der har intet med sagen og gøre, og hun tager p-piller. Søger noget infomation om hvad der kunne være galt, ikke om noget faderskab eller hvordan og hvorledes.
  • Indstillinger
    Til Anna.

    - Bare mærkeligt det gør ondt vis den kommer for langt op mod maven, ligesom noget er brækkede, altså forstå mig ret.
  • Indstillinger
    Det Lotte mente var bare, at det var ærgerligt at I glemte kondomet. Hun argumenterede med det med p-piller fordi det ofte er en ting der gør, at det er nemmere at "glemme" kondomet hvis en pige tager p-piller, fordi man så tænker hun ikke kan blive gravid, men så er man ikke beskyttet mod kønssygdomme OG p-piller er ikke altid sikre, plus at der er rigtig mange unge piger der jævnligt glemmer pillen en dag og dermed er der mindre sikkerhed i præventionsformen.
    Hun sagde for at huske dig på, at der er flere gode ting ved kondom, så det måske er nemmere for dig at huske dig selv på at du SKAL bruge det. :)

    At erektionen i sig selv gør ondt... Jeg ved det ikke du.
    Min umiddelbare tanke er, at den betændelsestilstand du har et sted gør noget inden i dig ømt så det gør ondt når det bliver strukket ud.
    Hvis man har betændelse i en halsen gør det ondt når man synker (bevæger det), det gør ondt hvis man bevæger en finger der er betændt osv.
    Kunne det ikke godt lyde logisk? Det syntes jeg selv det gør :) Selvom jeg ikke ved om det er rigtigt.

    Fik du en tid hos lægen da du talte med ham/hende den anden dag?
  • Indstillinger
    Den er god nok
    Du har en dårlig..
    Smerten du har, den kommer nok fra infektion i sædblære/prostata.. Eventult fra urinblæren...

    Jeg er sikker på, at det du fejler kan helbredes...
    Men der kan opstå grimme skader, hvis der ikke bliver gjort noget...
    Så se at komme til lægen... det kan ikke gå stærkt nok.....

    Kan du ikke få dig selv til at fortælle pigen om din sygdom, så print denne debat ud og list den hen til hende...

    For er det klamydia, så er skaderne ikke mindre hos piger....
    En læge fortalte mig, engang jeg var til undersøgelse for dette (jeg har ikke klamydia) om , hvordan et underliv helt kan blive ødelagt....

    God bedring..
  • Indstillinger
    Kære du.
    Til lægen med dig straks. Du har en gonnore infektion, som behandles med pencillin.
    Hilsen og god bedring Anette
Log in eller Registrér for at kommentere.