Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Betændt hudflap i lysken

Redigeret 2 maj, 2011, 15:02 i Åben debat om kræft
hej..

Jeg har for et godt stykke tid siden opdaget jeg havde noget der lignede en løs hudflap til at hænge tæt ved lysken, nok på størrelse med en 25 øre.. Tænkte at det nok ikk rigtig var noget at være fortvivlet over..
Men her inden for den sidste uges tid er den gået fra at være hudfarvet til at blive sort, og det ligner den er meget betændt.. Det svier en hel del, men er af den tro at det er fordi den sidder lige på indersiden af låret så når mine lår gnider mod hinanden gør det ondt..

Er der nogen der ved hva det evt kan være.. ?
Skriver det herinde i kræftdebatten da jeg har vist fotos til nogen og de mener det kan være en kræftbyld.. :(

På forhånd tak

Kommentarer

  • Indstillinger
    Aner ikke hvad det kan være, men forstår ikke, hvorfor du ikke har fået en tid hos lægen når du pludselig havde en stor hudflap hængende på låret.

    Eller i det mindste efter det gik i betændelse?

    Ingen herinde kan fortælle dig hvad det er, og slet ikke hjælpe dig med at gøre noget ved det.

    Det lyder utroligt nok ikke som om, at du har bestilt tid hos lægen, så ring til lægen i morgen og bestil en tid.

    Man kan jo håbe på, at det er en BYLD og ikke har noget med kræft at gøre, men det kan kun lægen afgøre.

    En ting kan jeg garantere dig, og det er, at hvis det er det du frygter (kræft) - hvilket jeg ikke aner om det er - så går det ikke væk af at du prøver at ignorere det ved ikke at gå til lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.