Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skæv penis og snævret forhud.

Redigeret 1 maj, 2011, 11:09 i Mandlige sexproblemer
jeg har en normal styrelse penis der er skæv på næsten alle leder og kanter og tror at det er skyld i at jeg har snæver forhud, nær den er slap kan jeg godt hive forhuden tilbage men når den bliver stiv kan jeg kun lige få forhuden under hovedet og det gøre ondt plus jeg skal hive lidt halt kraftigt. nogen der kan hjælpe mig med hvad man kan gøre ved det? tak på forhånd

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er kun din læge der kan hjælpe dig med at vurdere hvad der skal gøres. Måske er den ikke så skæv som du tror (det er meget få penisser der er lige), og så er det kun det med forhuden der skal gøres noget ved. Det kan man både gøre med creme og en lille operation alt efter hvor slemt det er.
    Igen: Det er kun lægen der kan vurdere det. Cremen kan man ikke få uden en recept fra lægen.

    Du kan eventuelt tage nogle billeder af din penis når den er stiv med din mobiltelefon som lægen kan se. Hvis du holder et stykke linieret eller ternet papir bagved kan lægen bedre se hvor meget den bøjer.

    Det er ikke pinligt at gå til lægen med det. Det problem er der mange der kommer til lægen med!
  • Indstillinger
    - og så kan jeg da foreslå dig at læse de rigtigt mange debatter igennem her på denne side, mandlige sexproblemer - der lige netop handler om det samme problem.

    Om ikke andet, så vil du finde ud af, at du ikke er alene med problemet.
Log in eller Registrér for at kommentere.