Lugter efter trekant.
Min kæreste og jeg eksperementerede i weekenden med en trekant sammen med en af mine veninder (desværre uden beskyttelse), hvor vi snakkede om det dagen efter og syntes hun lugtede meget ulækkert forneden. Vi er begge to gået hen og blevet bange for hun har smittet os med en kønssygdom, da jeg nu selv er begyndt at lugte på samme måde, samtidigt med mig udflåd imorges var som en lille hvid klump, ellers er der ikke andet der genere, og intet der genere min kæreste. Synes det er ret mærkeligt, og skræmmende! Nogle der ved noget om det og måske kan hjælpe en smule på mine tanker? Tak på forhånd.
Kommentarer
Hun kan også bare have en ubalance i bakteriefloraen eller måske svamp.
At du siger, at din kæreste ikke har nogen problemer får mig til at tænke, at han ikke brugte kondom når han bollede hende, hvilket er temmelig usmart.
At han ikke har symptomer er ikke nogen garanti for, at det ikke er en kønssygdom - det er ikke alle der får symptomer selvom de render rundt med en sexsygdom.
Det er ikke ualmindeligt at få lidt bøvl med udflåd og lugt efter sex med en ny person, fordi det kan give ubalance i bakteriefloraen.
Hvis du har kløe er mit bedste bud svamp. I så fald, nå apoteket i dag og køb Canesten stikpille og Canesten creme.
Hvis du ikke har kløe, er mit bedste bud ubalance i bakteriefloraen. I så fald, nå apoteket i dag og køb EcoVag-stikpiller.
Og ring så til lægen i næste uge og få en tid til tjek for kønssygdomme eller tag på en Klinik for kønssygdomme og blive testet.