Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Fedtreducering, nogen der kan hjælpe?

Redigeret 29 april, 2011, 10:35 i Åben debat for kvinder
Hej alle... Jeg er en pige 15 år.
Jeg er 163, og vejer 52. Er normal vægtig, men alt fedtet har sat sig ét sted.
Jeg dyrker forskellig slags motion ca. 10 timer om ugen.
Men vil godt få fedt-reduceret det der ligger omkring lårene/ballerne, da jeg ser for tyk ud iforhold til overkroppen, som er meget smal.
- Hvis jeg taber mig, vil jeg altid have for store lår/baller iforhold til overkroppen fordi jeg også taber mig der.
Men er der nogle som ved noget om fedt-reducering? Jeg har søgt meget på nettet, men kan ikke finde nogle konkrete svar...
Er der nogen der ved om man i fremtiden kan få kræft af det, da det går ind og vibrere fedt cellerne? Jeg vil godt lave det, men er aller mest bange for at det er skadeligt på nogen måde, selvom der står det er en naturlig måde at brænde fedt af på.

Kommentarer

• Du har det, der hedder kvindelige former, og af en eller anden - meget mærkelig - grund, så er det for os, der har det, meget vanskeligt at finde f.eks. velsiddende bukser, for designerne er øjensynligt slet ikke klar over, at rigtigt mange kvinder altså HAR hofter.

Jeg tror du er nødt til at lære at leve med det. Jeg har også altid haft et stort hofteparti, med dertil hørende lår. Efter jeg havde født mine børn - hvilket i øvrigt gik nemt - måske p.gr,af mit brede hofteparti? - tabte jeg mig voldsomt, ja, så meget, at det faktisk var et problem et årstid, men mine brede hofter og lår? Ja, de var der stadig.

Det er godt, du dyrker motion, det skal du blive ved med, men du bør nok acceptere, at sådan er du nu en gang skabt, og så skal du måske tænke lidt over, at der faktisk er rigtigt mange mænd, der netop foretrækker disse kvindelige former, så prøv om ikke du kan lære at se disse former som en fordel i stedet for at gå og have det dårligt med det.

Du får det meget bedre i dit liv, hvis du lærer at acceptere, at sådan er du - og det skal der ikke laves om på.
  • Det er ikke det, der er problemet... Jeg er også smal ved hofterne, har bare store lår iforhold til resten af kroppen. Og når jeg kigger mig i spejlet med under bukser på, kan jeg se to fedt ansamlinger ved hver lår altså, helt oppe ved numsen. Det er ikke selve bredden der er stor, det er fedt.
Log in eller Registrér for at kommentere.