Ny bulet fregne
Jeg har før prøvet det... Pludselig har jeg fået en ny fregne - men ikke sådan en der sidder "i" huden. Nogle, der sidder oven på huden - og buler ud. Jeg tror først det er en bums, fordi det gør sindssygt ondt, men efter et par dage har den udviklet sig og er blevet brun.. Altså, der er vokset en fregne frem. Lige nu er der ved at komme en på min skulder.. Er det normalt eller skal jeg være nervøs??
Kommentarer
Se at få en tid.
Min mand havde for et par år siden sådanne pletter, gik til læge, blev henvist til sygehuset. Det var hudkræft som blev behandlet.
For nogle måneder siden var der nogle nye pletter, han gik til læge, kom på sygehuset - disse pletter var harmløse, og vores utrænede øjne kunne ikke se forskel.
Her kan andres erfaringer ikke bruges til noget som helst. Hver især bør få sine pletter undersøgt.
Jeg forsøgte faktisk at leve op til debatforums formål: Nemlig at delagtiggøre en erfaring på området, men - bevares det var ikke lige præcis brunhildes erfaring, og det er så øjensynligt kun den, der havde din interesse. Vi må håbe brunhilde svarer dig, så du kan få hendes diagnose. At jeg så ikke aner, hvad du skal bruge den til, kommer naturligvis ikke sagen ved. :-)
Men - du må sandelig undskylde min høflighed - det var bestemt ikke meningen at fornærme.
Jeg forstår ikke noget af det der, men kunne vi lade det ligge nu?
Så får jeg en over næsen. Dit indlæg 4/4 kl. 22.29 gør meget tydeligt klart, at min erfaring ikke har din interesse.
Så undskylder og beklager jeg, hvilket jeg åbenbart også gør forkert, for jeg får en til over næsen.
Men nu skal det lige pludselig hedde sig, at du godt kan bruge min erfaring.
Og jo, jeg er faktisk lidt såret. Hvis ikke du kan bruge mit råd, så lad dog være, men er der nogen grund til det her? Du skriver ”kan vi lade det ligge”, men det ledsages lige af en nedgørende bemærkning.
Jeg troede det handlede om nogle pletter og ikke om en ligtorn, du øjensynligt føler dig trådt på, hvilket i øvrigt aldrig har været min mening.