Hjælp mig, jeg ved ikke hvad jeg fejler
Hej
Jeg er en pige på 16 år, og jeg har været sammen med min kæreste i 2 måneder. Vi har haft regelmæssig sex, siden vi blev kærester og der er nu opstået problemer. Dagen efter vi havde sex her i weekenden, er det begyndt at klø, og svier lidt når jeg tisser. Da jeg aldrig rigtig har haft sådanne problemer, blev jeg bekymret, og spørg derfor om jeres hjælp. Jeg håber i kan give et bud på hvad det er, og evt. give råd om hvad jeg videre skal gøre.
Knus
Jeg er en pige på 16 år, og jeg har været sammen med min kæreste i 2 måneder. Vi har haft regelmæssig sex, siden vi blev kærester og der er nu opstået problemer. Dagen efter vi havde sex her i weekenden, er det begyndt at klø, og svier lidt når jeg tisser. Da jeg aldrig rigtig har haft sådanne problemer, blev jeg bekymret, og spørg derfor om jeres hjælp. Jeg håber i kan give et bud på hvad det er, og evt. give råd om hvad jeg videre skal gøre.
Knus
Kommentarer
Prøv at læse nedenstående link, hvor en spørger får svar fra Netdoktors brevkasse. Jeg er overbevist om, at det er det, du fejler.
http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200911.htm
Måske er der faktisk en infektion, og så er du nødt til at blive behandlet. Måske er det bare en irritation, og så må I have lidt tålmodighed.
Hvis jeg var dig, ville jeg lige bede lægen om at undersøge urinen for bakterier.
Mange hilsner
Kameliadamen