Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ondt et bestemt sted på midten af højre side af ryggen.

Redigeret 11 maj, 2011, 14:57 i Åben debat for mænd
Hej.
Håber der er en der kan hjælpe mig.
jeg er 20 år.
jeg har et problem. jeg bor i plejefamilie og problemet sker når jeg kommer hjem efter at have været på besøg hos min mor og papfar.

jeg får ondt i højre side af ryggen ca i midten, smerten gør så ondt så man hverken kan stå, sidde eller ligge eller noget som helst.
og når jeg får ondt brækker jeg mig og det varer typisk kun en nat, så et par dage efter tisser jeg næsten sort med rødligt skær i tissen.
men det gør ikke ondt når jeg tisser det. så varer det højst en dag med tissen der. og så er der intet bagefter.
jeg har været til min egen læge. og andre læger ved min egen læge skulle jeg have urinprøve med men der var intet i den.
hjææææææææææææææælp det gør mega ondt og er træt af det :-( !

Kommentarer

  • Indstillinger
    Stakkels dig, men det kan jo ikke have noget at gøre med dit besøg derhjemme, det må være et tilfælde. Du må til lægen igen, det kan være at du har fået nyresten.
    Kærlig hilsen
    Kathinga
  • Indstillinger
    jamen det har været snart et år hvor jeg kommer hjem fra min mor og papfar. eller imens jeg er der ?
  • Indstillinger
    det virker psykisk --hvordan har du det når du skal besøge din mor og pap far ---
    hvad spiser ëller drikker du når du besøger dem---
    hvor længe er du på besøg hos dem ---

    besøget er det noget du skal ..eller er det noget du gerne vil selv

    det kan også være muskel spændinger i ryggen ----sidder eller ligger du forkert
  • Indstillinger
    Da jeg så overskriften, tænkte jeg: Det er rygmusklen, den skal styrkes... ja smerten kan endda arbejdes bort...
    Det kunne være noget med hvordan du ligger? Er det en god seng? eller er det sovesofa? Hvordan er det med varme i huset? Er der meget fodkoldt?

    Men det at tisse sort... UHA..... Det kunne jo tyde på blod.... Men så vidt vides, så bliver blod først sort ved kontakt med luft - ikke i urin..
    (det bliver også sort i afføringen)

    Hvordan er trygheden? Får du nogle solide tæv derhjemmè?

    Kom lige i tanke om en practical joke... hvor en hældte farvestof i sit slik.. som nogen på jobbet gik og stjal... De blev forskrækkede da de tissede blåt..

    Så noget specielt i kosten, som du ikke lige kan klare, kan jo gøre noget..
Log in eller Registrér for at kommentere.