Brunt menstruation
Ville lige høre om der er nogen der har oplevet noget lignende. Jeg er 23 år og har altid haft en helt almindelig cyklus og der har aldrig været noget usædvanligt.
Jeg tog til gynækolog fordi jeg pludselig var utrolig hævet efter sex og hun opdagede at jeg havde en infektion forneden hvilket hun gav mig stikpiller for som jeg skulle tage i tre dage. Alt andet var negativt, ingen tegn på kræft og blev testet for samtlige sygdomme. Nu er det så, at efter de 3 dage med stikpiller kom min "menstruation" som planlagt, bortset fra at farven var helt brun, der var meget meget lidt almindelig farve med.
Jeg troede det ku være på grund af stikpillerne og tænkte ikke mere over det. Men nu næste måned, er det præcis det samme. Jeg havde tænkt at gå til lægen men påskeferien er kommet i vejen..
Det skal siges at jeg har været utrolig stresset for tiden, skulle flytte i ny lejlighed samtidigt med at der er sket en del forandringer på arbejdet så der er ustyrligt travlt konstant.. Kan det have spillet ind her?
Håber der er nogen der har en idé om hvad der kan være galt..
Jeg tog til gynækolog fordi jeg pludselig var utrolig hævet efter sex og hun opdagede at jeg havde en infektion forneden hvilket hun gav mig stikpiller for som jeg skulle tage i tre dage. Alt andet var negativt, ingen tegn på kræft og blev testet for samtlige sygdomme. Nu er det så, at efter de 3 dage med stikpiller kom min "menstruation" som planlagt, bortset fra at farven var helt brun, der var meget meget lidt almindelig farve med.
Jeg troede det ku være på grund af stikpillerne og tænkte ikke mere over det. Men nu næste måned, er det præcis det samme. Jeg havde tænkt at gå til lægen men påskeferien er kommet i vejen..
Det skal siges at jeg har været utrolig stresset for tiden, skulle flytte i ny lejlighed samtidigt med at der er sket en del forandringer på arbejdet så der er ustyrligt travlt konstant.. Kan det have spillet ind her?
Håber der er nogen der har en idé om hvad der kan være galt..
Kommentarer
Jeg har lige oplevet det samme. Min sidste menstruation var også brun, og faktisk en smule som fortydet kaffegrums. Mine veninder mente at det var fordi jeg var stresset, og at jeg bare skulle tage det helt roligt. Denne gang oplevede jeg det samme, men som din situation, er det påskeferie, men ringer til lægen som det første i morgen tidlig, da det naturligvis ikke burde være sådan.
Skal nok give besked når jeg ved mere fra lægen, kunne være dejligt hvis du gjorde det samme, så kan vi se om lægen har samme vurdering.
Kram
Jeg var ved lægen i går og eftersom jeg er blevet testet helt igennem tidligere, så mente hun ikke at jeg skulle være bekymret. Jeg nævnte mit stres i løbet af de seneste par uger og hun sagde at jeg skulle vente at se indtil næste gang om det er det samme hvis jeg prøver at slappe lidt af.
Så jeg må vente at se hvad der sker næste gang. Har du fået et svar fra din læge endnu?
Min læge sagde faktisk det samme, jeg har også været meget stresset i en periode og stadig er, hvilket han mente var grunden. Min menstruation har været brun de sidste to gange så nu har jeg besluttet at skifte læge, da jeg tidligere har haft problemer med pletblødning, og hver gang er begrundelsen stress, hvilket jeg ikke mener er holdbart.
Er din menstruation blevet "normal" igen ?