Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Hår nu det nok !!

Redigeret 20 april, 2011, 10:28 i Uønsket hårvækst
Heeey
Jeg er en pige på 20 år og har bogstavelig talt næsten hår over det hele. Det er virkelig irriterende. Jeg er af assiatisk baggrund. Er der nogen der kan fortælle hvorfor? nu har jeg haft dt længe og har fået nok :(...jeg tør ik tage til lægen med dt ...

Kommentarer

  • "Tør ikke tage til lægen med det"!?!?!?!?

    Hvad i ALVERDEN er problemet? Tror du, at lægen vil kigge underligt på dig eller hvad? Du skal ikke tro, at lægen vil tænke at dine problemer er mere særlige end andres.

    Alle mennesker har hår næsten over det hele. Hos nogle er disse hår dog mørkere og kraftigere end hos andre....

    Hvis dine hører til i den kategori er det måske bare sådan din krop er; så du må tage stilling til om du vil leve med dem, blege dem eller fjerne dem.

    Hvis du er meget tynd, er det naturligt, at kroppen dækker sig med dun/hår for at holde varmen.

    Ellers tænker jeg, at du måske kan have en hormonubalance - men det er kun lægen der kan finde ud af det. Jeg finder det dog ret usandsynligt.

    Se at få en tid hos lægen.
  • Hej jeg har lige læst at der er kvinder der danner for meget mandshormon og får derved meget hårvækst på kroppen. OM en kvindesygdom der hedder Pcos står der også noget om dette hårvækst . Så det er vigtigt for dig du kontakter din læge. det kan også spille ind på andre ting. at danne for meget mandshormon. held og lykke
  • Nu er det sådan, at jeg har samme problem. Jeg gider ikke at nævne baggrund osv. Men jeg er 15 år, og en dag for ca. et halvt år siden tog jeg mig sammen og fortalte lægen om det. Det eneste lægen sagde var, at der ikke var noget at gøre ved det - jeg kunne få en laserbehandling, men på egen regning...
  • Redigeret 14 maj, 2019, 15:51

    Spray mod uønsket hår - http://shytobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.

Log in eller Registrér for at kommentere.