Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nivende punkt i skeden .. eneste der har det sådan ?

Redigeret 17 april, 2011, 16:12 i Kvindelige sexproblemer
Hmmm. Umiddelbart ville jeg sige, at det er dit G-punkt der sidder der. Eller; det vil jeg stadig sige. Det passer ihvertfald med placeringen.

At du får en tisse-følelse når det bliver berørt kunne godt være orgasmetegn. Man får ofte følelsen af at skulle tisse når man får orgasme - desværre er der mange der så stopper og ikke tør lade følelsen brede sig, så de ikke får orgasmen... Nogengange kan der også komme væske ud under orgasmen - men det er ikke tis.

MEN - det du beskriver lyder ikke helt almindeligt. Jeg syntes, at du skal gå til din læge og fortælle at du har gener, for helt ærligt; at gå rundt og have en ubehagelig følelse en uge i træk kommer der da kun irritation ud af!!!!!
Det er IKKE mere pinligt at gå til lægen med noget dernede end med noget i øret. Lægen kigger på kønsdele hver dag, så din skede er ikke noget specielt :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er ikke en eneste, nej. Har haft lignende oplevelse med en nivende fornemmelser, det vist sig at der var en gevækst. Fik den fjernet, og problemet løst.
    Gør dig selv den tjeneste at gå til lægen :-)
Log in eller Registrér for at kommentere.