Hjem Kvinder PCO

Hår på brystet hvordan?

Redigeret 17 juni, 2011, 21:43 i PCO
Hej.. Jeg har tænkt på om jeg har PCO pga min mens inden jeg startede på p-piller. Og sidst da jeg var til gyn spurgte hun om jeg havde hår på brystet, jeg sagde nej fordi jeg egentlig ikke havde tænkt over det. Men nu har jeg lagt mærke til der er en del små lyse hår. Hmm måske ml 0,1-0,5 mm. Er det normalt eller er det tegn på PCO??

Kommentarer

  • Orv lige ekstra ting.. Jeg blev scannet da jeg var ved gyn. Og hun sagde at alt så normalt ud.
  • Hej. Jeg vil sige det er ganske normalt.
    Det er ikke hår du har men bare små dyn.
    De vil ikke udvikle sig til hår, så længe du lader dem være i fred. (Ikke begynder og fjerne dem)
  • Dun vil ikke udvikle sig til hår. Det er en skrøne, at hår bliver tykkere, hvis man fjerner dem. Det strider også imod hvad jeg har lært på fagskolen. De kan blive lidt stive en kort overgang, når de vokser ud igen.

    Jeg har fjernet hår på mine ben i mindst 50 år, tror jeg. Jeg har tværtimod snart ingen tilbage.
  • Hej Cangel

    Hvis ikke dine små dun på brystet generer dig synes jeg bare du skal lade dem være.
    Du har jo også fået scannet dit underliv og der var der jo ikke noget, at finde. Så du har ikke PCOS, for så ville din læge have fundet cyster på billederne. (Deraf C-et i PCOS).

    Med venlig hilsen
    Line
Log in eller Registrér for at kommentere.