Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

skedesvamp og sex?

Redigeret 8 januar, 2019, 12:14 i Kvindelige sexproblemer
Indlæg fjernet efter brugerens eget ønske, Netdoktors redaktion.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Med mindre smerterne forhindrer det kan du godt dyrke sex, men brug kondom så du ikke smitter manden.
    Får du ikke hjælp af lægen til problemet? Bed evt. om en henvisning til en gynækolog :)
  • Indstillinger
    Hej Hvis du har svamp på skamlæberne også . hjælper en kondom ikke nok. der vil være noget der kommer på mandens penisrod. eller hud. vi har altid fået at vide vi skal holde pause til smitten er væk eller i behandling os begge samme tid. Har du prøvet at få de piller du skal spise . hjælper de dig ikke . hver gang du mærker svamp må du henvende dig til lægen og få noget i mod det. din skedes surhedsgrad må forandre sig . jeg ved ikke om du kan få noget for at det er mere stabil. det kan ikke ske noget ved at spørge. held og lykke
  • Indstillinger
    Jeg har igennem mange år også lidt af skedesvamp - og fået mange behandlinger mod det. Og har flere gange spurgt min læge til forebyggende behandlinger. Og har fået foreslået surhedsregulerede - surmælksprodukter.
    Uden gavnlig virkning. Ved et tilfælde talte jeg med en veninde, som også havde haft store problemer. Hun havde ved en gynækolog fået foreslået, at spise en vitamin pille og en stræk c vitamin hver dag. Det kurerede hende fuldstændig, og jeg er ligeledes også sluppet af med mine udbrud. Nu tager jeg ikke vitaminerne hele tiden - men i sær i vinterhalvåret. Og jeg har været uden udbrud siden - SKØNT - og hvis jeg i starten mærker det mindste optræk - tog jeg en periode med vitaminerne igen.
    Jeg har foreslået det til en anden veninde som også havde lidt meget - og det har også hjulpet hende. Så det vil glæde mig meget, hvis det også kan hjælpe dig.
  • Indstillinger
    machiavelli5 ( er kun ét af hans 60 brugernavne der ikke er blevet slettet af Netdoktor endn) er sælger for pågældende side.
    Det er ulovligt at købe receptpligtig medicin uden en tur til lægen. Pillerne er måske lavet ved siden af ecstasy piller i en garage et sted i Rumænien
Log in eller Registrér for at kommentere.