Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Galdesten Uden galdeblære + Maven "sover"??

Hejsa ... var ude for en uheldig fredag... og er ret nysgerrig med hvad der skete med kroppen , hvis her er nogle kloge hoveder herinde ? :)

Var ude at spise en hygge håndmand i byen , fik 3 øl og 3 snaps... og det var ALT... Og det var over 3 timer... Så var ikke fuld men i godt fredags humør :)

Fra jeg drikker den sidste slurk øl inden vi går hjem.. ved 18.00 tiden og indtil 03.00 om natten får jeg blackout.... jeg kan huske at jeg vågner 2 gange i tidsrummet... Den ene gang var jeg da jeg lå og vred mig på gulvet og den anden gang var da vagtlægen gav mig en sprøjte ... Han mente det enten var nyresten eller tarmkramper....

Ringer til min egen læge mandag og han mener det er en galdesten der har passeret leveren "da jeg fik fjernet min galdeblære for 6 år siden" ....

Men kan det gøre så meget at leveren ikke kan fortærre de 6 genstande jeg har drukket på 3timer at jeg får blackout i 9 timer plus 2 dages tømmermænd...

Og der er KUN blevet drukket 6 genstanden på de 3 timer !

Min mave har så været meget spændt i højre side i 3dage men idag er den ok . tildels... Havde svimmel tur idag plus jeg fik varmen uden varsel det stod på en god time .... Min ventre side af maven "sover" indmellem på indersiden af maven ...

Det er dybt ubehagelig ... Er her nogen en eller flere der kender til det?

Vh
Maven
Log in eller Registrér for at kommentere.