Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

har ondt i hovedet,Trykken i Hovedet,piven i Ørerne

hej net-Doktor

jeg føler mig som om min Hjerne ikke vil Slå fra om Natten og jeg har nogle hjerte problemer næsten hvergang jeg skal Sove og jeg glemme nogle gange og Trække Vejret :( og det er ligesom om der er noget der presser mig inden i Hjernen og det har jeg haft i noget tid nu men min Læge kan ikke finde ud af hvad det er men vi prøver da os frem og se hvad der kan være galt hvorfor jeg skriver herinde det er fordi jeg vil have nogle svar fra andre der har oplevet det samme. jeg føler mig utilpas hvornår jeg prøver og på og Sove det er der det hele det kommer med Hjerte problemer og have Smerter engang i mellem hvis jeg skal sove så skal jeg inden se TV eller kører mig fuldtensigt ud til jeg skal sove nu når jeg først sover så er der ikke noget og jeg føler nogle gange jeg lever i en Drøm ellers er det bare mig jeg har piven for ørene hvornår jeg skal til og sove det er det eneste tidspunkt jeg har det jeg snakker med min Forældre omkring det og jeg er begyndt og tabe hår på hovedet jeg ved bare ikke om det er noget alvorligt men jeg håber i kan hjælpe mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej har du fået scannet dit hoved i en MR scanner . så det udelukker der er noger galt i hovedet. og har fået dit hjerte undersøgt. hvis piven i ørene kun kommer i dine øre når du skal sove . kan det være øret der prøver hørelsen af. så hyler det for øret. det hjælper at trykke på øregangen. Er du blevet testet for migræne . Jeg synes du skal bede om et få noget at sove på eller slappe af med i stedet for hver aften at belaste dit dårlige hjerte. når du belaster dit hjerte stiger dit blodtryk vel også . og presser op i hovedet . som måske kan udløse du får kortvarig hovedpine. måske var det en god ide at have en blodtryksmåler hjemme hos dig og måle når du har meget hovedpine om dit blodtryk er højere end det skal være. eller meget lav . så kan du fortælle din læge hvad du har målt i en periode. held og lykke
  • Indstillinger
    du skal sige til din læge at du vil gerne have undersøgt det hoved ---som foreslåeten schanning ---samt dit hjerte ---
    nu ved jeg ikke hvor gammel du er ---om dine forældre skal tage afære---

    men du skal ikke gå rundt og have det sådan ---hvordan er det opstået--og hvor længe har du haft det ---min ganle læge sagde altid --at den bedste medicin er at få undersøgt det problem man har --

    men noget andet hvad putter du i munden i løbet af dagen--skadelig medicin og drikke ---eller er du til det sunde ---

    lad os høre hvad din læge siger når du går til ham
Log in eller Registrér for at kommentere.