Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

"dermalogica?"

Redigeret 14 april, 2011, 03:55 i Bumser
Der er det her "mirakelprodukt" eller jeg ved ikke hvad jeg skal kalde det..men jeg har sødt lidt rundt omkring og det skulle vidst være godt..men før jeg køber det, er der så nogen der har erfaringer med produktet?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad er produktet godt for ---kan du ikke beskrive det---
  • Indstillinger
    Ja, der er nok af "mirakelprodukter" at vælge i mellem, når man sådan sidder og søger på nettet.

    Nogle er som også ganske udmærkede, men andre er ikke helt uskadelige, så derfor råder jeg altid til, at man lige forhører sig hos fagfolk, før man køber et givent produkt.

    Så derfor - spørg lige din læge eller farmaceuten på apoteket til råds om produktet er ufarligt for dig at bruge.

    Det kan godt være et produkt er godt for dette eller hint problem, men det kan også vise sig at indeholde stoffer, der er skadelige for andre dele af kroppen, så det er generelt en dårlig ide at købe/bruge noget, man i bund og grund ikke ved, hvad er.

    Reklamerne fortæller jo kun om dette fantastiske middel, desværre aldrig om bivirkningerne.
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg er kosmetiker og har arbejdet med dermalogica i mange år.
    Det er et fantatisk produkt som man kan bruge uden bekymringer.
    Jeg vil dog råde dig til at bruge et andet hudpleje produkt, hvis det er fordi du har hudproblemer.
    Det hedder MEDEX og har specialiceret deres hudpleje til problem hud.
    Det er et comesuticals, dvs. kosmetisk farmaceutisk produkt.
    Det er virkelig noget der virker, og gør et stor forskel for huden.
    Jeg har selv brugt det i mange år, da jeg døjer med uren hud og det holder det nede, og giver huden en skøn glød og muligheden for at hele pænt, så man kan komme ud på den anden side af acnen uden for mange ar :)

    Håber svaret kunne bruges.
  • Indstillinger
    Mange tak, så tror jeg produktet skal prøves :D
Log in eller Registrér for at kommentere.