Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hukommelsestab begrund af amfetamin?

Redigeret 21 maj, 2011, 11:18 i Rusmidler
Hej, jeg har taget amf i omkring 6 måneder (var jeg faktisk ikke klar over før jeg skrev herinde) .. Jeg har haft højest 4 weekender og nogle dage i jule ferie hvor jeg ikke har taget noget. Skal også lige siges at jeg ikke tager det i hverdagene, da jeg gerne vil passe min skole godt, og får også gode karaktere :D ..
Men tilbage til mit spørgsmåls overskrift.. Jeg har Altid efter en weekend ikke kunne huske noget, ikke specielt godt i hvert fald, og kan slet ikke finde rundt i hvilken weekend man lavede det og er også igang med kørekort, og havde mange problemer i starten af den, fordi jeg tit tog til teori mandag hvor jeg egentlig stadig var meget lidt påvirket eller bare mega træt fordi man ikke har sovet 3 dage ..

Jeg har råget lidt tjald de sidste 4 weekender tror jeg(kan jo ikke huske det). Men havde jo også problemer med at huske før jeg begyndte at ryge lidt tjald igen (2-4 væs per. joint)

Hvor lang tid tager det for at få sin hukommelse tilbage???
For jeg begynder at kunne huske noget bedre sidst på ugen, men så er det så man fucker det op fredag :p

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej min kammerat har røget hass i mange år hans korttids hukommelse er væk . jeg kender ikke til amfetamin. men jeg synes du skal søge hjælp og komme ud af dit forbrug inden du kommer så langt ud du ikke længer kan styre det. så må du tænke at de venner der vil have dig med til at ryge det ikke er venner for dig. og du må søge andre udfordringer. eller flytte til et andet sted . hvor du kan starte på en frisk. held og lykke
  • Indstillinger
    Det sku heller ikke fordi de tvinger mig til det, der er også nogle stykker i vores selvskab som slet ikke rør noget af det så .. men det jo ikke hashen jeg har et problem med ;) .. Jeg flyttede for to år siden, hvor jeg også skulle på efterskole og da startede jeg på en ny, men det holdte kun i 1 år desværre ..
  • Indstillinger
    Det er fordi din hjerne arbejder på højtryk. ;)
    Jeg har nøjagtig samme problem, men det er ikke farligt.
    ellers må du ha' en dagbog med, og skriver hva du laver i de vilde weekender ;)
Log in eller Registrér for at kommentere.