Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Er der noget galt??

Redigeret 4 april, 2011, 16:32 i Fod- og knæskader
Hej allesammen.
onsdag aften da jeg tumlede med min hund, ville jeg lige dreje/vride mig rundt, og så siger det bare et ordenligt KNÆK i mit knæ. Jeg Reagerede med det samme af smerte og løftede benet fra jorden. jeg har haft svært ved at gå lige siden, men jeg kan. Nu er det næsten en uge siden kan der være noget galt? Bør jeg tage til lægen? Jeg gider bare ikke hvis chancen er stor for at blive sendt hjem med et "det skal nok gå over" håber der er nogen der kan hjælpe.

hilsen Nellie

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvis du ikke gider at gå til læge ---vil jeg nok sætte spørgsmåls tegn ved --om du virkrlig har ondt --
  • Indstillinger
    Måske skulle du være taget på skadestuen. Efter en uge vil jeg sige det må være rart for dig at få set på det. Der kan måske komme problemer med knæet senere som stammer fra hændelsen, få det undersøgt. God bedring Helle8
  • Indstillinger
    Jeg har ondt, men min læge ligger over 20 km. fra hvor jeg bor. JJeg har haft ringet til lægen, men de vil ikke se mig jeg skulle bare tage noget smertestillende men syntes ikke det hjælper helt vildt meget. Men tak for svarende..
  • Indstillinger
    Hvis du er tryg ved det og det kan lade sig gøre kunne du jo skifte til en lidt tættere på, stadig god bedring Helle8
Log in eller Registrér for at kommentere.