væske cyster på æggestokke
Hej
jeg er den heldige vinder af en cyste på 10x10cm på den ene æggestok og en cyste på 5x5 cm på den anden...
skal til samtale om de skal fjerne mine æggestokke... håber virkelig at de vil fjerne dem. har bøvlet med mit underliv i snart 3 år.. troede at det var over efter jeg fik fjernet min livmoder på pga blødningsproblemer.. men så kom der nu dette,, har til tider så ondt...er træt hele tiden..
er der nogle der har prøvet at have så store cyster??
og hvad fik i gjort ved dem??
den uheldige
jeg er den heldige vinder af en cyste på 10x10cm på den ene æggestok og en cyste på 5x5 cm på den anden...
skal til samtale om de skal fjerne mine æggestokke... håber virkelig at de vil fjerne dem. har bøvlet med mit underliv i snart 3 år.. troede at det var over efter jeg fik fjernet min livmoder på pga blødningsproblemer.. men så kom der nu dette,, har til tider så ondt...er træt hele tiden..
er der nogle der har prøvet at have så store cyster??
og hvad fik i gjort ved dem??
den uheldige
Kommentarer
Ja, jeg har haft så store cyster, endda større. 12x10x10 cm. Samt en i samme størrelse på den anden æggestok. Den ene blev tømt, det var det de kalder en chokolade cyste, den anden blev fjernet sammen med både æggestok og æggeleder. Min livmoder har jeg endnu. Jeg får cerazette mini p-piller non stop for at undgå at få flere og det virker fint.
Håber de finder ud af noget for dig, så du kan få det godt.
Knus connie64
Har nu været til en samtale som jeg ikke fik noget ud af..
Det var ved en læge der var blevet lånt fra et andet sygehus.. han kunne ikke bruge de billeder den anden læge have taget til noget..han fandt noget som han målte på.....men sagde at der ikke var nogle cyster så han gav mig en tid om 5 mdr igen??????????
Der er ct og mr scannings billeder der viser at der er cyster??? men han kunne ikke se noget....hvad var det han målte på?? ja jeg ved sku ikke hvad jeg nu skal gøre??
Føler mig ikke tryg ved denne læge..
så hvad gør jeg nu??
Synes helt bestemt, at du skal kontakte din egen læge og bede om en henvisning til en gynækolog.
Jeg bøvlede også rigtig meget inden jeg fik at vide, hvad der var galt. Hele 3 gange hos egen læge som absolut ikke kunne se eller mærke noget, før han gav mig en henvisning til alletiders gynækolog, som med det samme sendte mig på sygehuset.
Bare klø på, det er du i din gode ret til.
Held og lykke!
connie64