Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nu med LS

Redigeret 17 marts, 2011, 14:07 i Lichen Sclerosus
Hej er en kvinde på 32 der lige har fået konstateret LS. Er glad for jeg har fundet denne side, for synes ikke det er meget man får af vide omkring denne sygdom hos lægen - men efter at have læst jeres indlæg er jeg blevet klogere på hvad det er jeg fejler - også igen er jeg nok stadig lidt usikker på hvor alvorligt det er.

Hilsen ceborg

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Ceborg

    Ja, den diagnose efterlader ofte een i med forvirring og frustration. Ingen har hørt om det, ingen ved hvad det egentlig er, man kan ikke engang udtale det - og så er det noget man fejler, og skal lære at leve med.
    Jeg kan anbefale dig at læse på www.lichensclerosus.dk
    Det er en hjemmeside hvor der står forskellig information, og der er også et debat forum, hvor man bare kan tilmelde sig, så kan man skrive om løst og fast med andre med denne sygdom.
    Jeg laver et seperat indlæg om det.
    Hvis du har spørgsmål er du også velkommen til at skrive på denne adresse:
    lichensclerosus@ofir.dk
    Så får du svar hurtigt og privat.
    De bedste hilsner Anette
  • Indstillinger
    Hej Anette
    Tak for dit indlæg og tak for anbefaling af hjemmesider - den første du nævner var den første jeg var inde på da jeg fik af vide hvad jeg fejler. Kan læse mig frem til herinde at det er meget forskelligt hvad der hjælper andre med LS... Kan heller ikke lade være med at tænke på hvor alvorlig denne sygdom er og om den er det - det har jeg vist ikke helt endnu fået klarhed over

    Ceborg
Log in eller Registrér for at kommentere.