Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

smerter i penis og pung

Redigeret 18 marts, 2011, 19:14 i Mandlige sexproblemer
Kære Alle,
Jeg er netop kommet hjem til min kæreste efter vi ikke har set hinanden i halvanden måneds tid. Derved har jeg ikke haft sex i halvanden måned, og jeg begyndte efter et par samlejer at få smerter i penis og pung. Dette fortsætte også når vi forsøgte at have sex, som gjorde at jeg har svært med at opnå orgasme og i det hele taget være i gang med samlejet. og nu har jeg næsten smerter konstant, altså i løbet af hele dagen. Det er som om penis og pung er øm. Samtidig har har jeg hyppige korte vandladninger, hvor jeg føler at jeg ikke bliver færdig. Jeg har desuden pludseligt træng til vandladning.
Jeg har læst om alle symptomer for blærebetændelse, prostata forstørrelse, prostatakræft,etc. og kan godt se sammenhænge med dem alle sammen..
Men jeg ved på den anden side ikke, om det blot skyldes at min penis ikke har været vant til samleje i lang tid. Min kæreste var også svær at komme op i, i starten, så på den måde tænker jeg at det også kan være derfor. Hvad vil I råde mig til at gøre? hvor længe skal jeg vente førend jeg taget til læge.
Jeg bor også hos hende i udlandet, så det er lidt mere besværligt at gå til læge..

på forhånd tak for svar

bedste hilsner
Anonym1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du skal snarest mulig kontakte din læge. for at få undersøgt der ikke er noget alvorligt galt med dig. held og lykke
  • Indstillinger
    Læge hurtigst muligt...
    Svært at komme med forslag/muligheder, når du ikke ulejliger dig til at skrive din alder....
    Og du skriver smerter i penis og pung... Hvor i penis? i hele længden? i spidsen? midtpå? ovenpå? underneden? Indeni? ved roden?

    Når du kommer? Hvordan er farve, konsistens og mængde i forhold til tidligere?

    Får du medicin? fx antidepresiv medicin?
Log in eller Registrér for at kommentere.