Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerte under samleje

Redigeret 10 marts, 2011, 04:36 i Kvindelige sexproblemer
Hej, jeg oplever nogle gange at det gør ondt når min kæreste presser sig op i mig under sex, det er kun når han presser op i mig og ikke når han trækker tilbage igen. Smerten opstår ca. 5 cm oppe i anus, det føles som om jeg bliver stukket af en nål. Jeg har ikke bekymret mig så meget om det før, fordi det ikke er så tit jeg oplever det, og jeg gik ud fra, at smerten kom, fordi min kæreste har en ret stor penis og jeg er meget spinkel og har derfor ikke ret store hofter, men nu er jeg begyndt at blive bekymret for, at smerten skyldes at jeg bliver skadet og jeg måske kan få permanente skader. Det skal lige siges at der ikke er tale om analsex men normale sexstillinger såsom missionær, jeg er desuden heller ikke sikker på at smerten er i anus, men det er i hvert fald i det område. Jeg har prøvet at søge lidt efter det, men jeg kan ikke genkende noget fra netdoktorens side om sexsmerter. Hvis der er nogen som har en ide om hvad det kunne skyldes, må i meget gerne skrive

Kommentarer

  • Indstillinger
    i er måske for hurtige ---i må bruge lidt mere tid til at kæle med hinanden ---
    så du kan blive mere modtagelig ---du er for tør i skeden ---
    det er mit bud ---
  • Indstillinger
    Hvis du ikke har det, så synes jeg bestemt at du skal tage til en gynækolog for at blive undersøgt. Smerter kan skyldes mange ting. Og når vi snakker om underlivssmerter er det meget vigtigt at blive undersøgt.

    Måske har du stadig noget af din mødom tilbage som har helet med tiden og føles ubehageligt. Hvis det er at du har det, vil gynækologen fjernet det og allerede efter en uge vil du have det meget bedre.

    Ligemeget hvad så tag til en gynækolog.
  • Indstillinger
    Jeg læser lige med på denne tråd. For jeg har nøjagtig samme problem. Smerter efter sex. Kløe og svie de næste dage, har jeg så også. :s
    Jeg overvejer også at gå til min læge og be om en henvisning til en gynækolog - men syntes bare, jeg har været til lægen lidt for ofte her på det sidste, så skal lige tage mig sammen til opkaldet.
  • Indstillinger
    Memories... Der er vel ikke noget i vejen med at gå til lægen når man har et problem der skal kigges på/tales om..?

    Men prøv at undgå at han får udløsning i dig eller brug kondom.'
    Brug desuden glidecreme hver gang.
  • Indstillinger
    Memories... Der er vel ikke noget i vejen med at gå til lægen når man har et problem der skal kigges på/tales om..?

    Men prøv at undgå at han får udløsning i dig eller brug kondom.'
    Brug desuden glidecreme hver gang.


    Nej, der er intet i vejen for at gå til lægen, når man har problemer. Det ved min fornuft også godt. Men der er noget som holder mig tilbage, ved ikke hvad? Men skal have smidt den tanke ud af hovedet, og bare ringe!

    Jeg vil prøve, at følge dit råd, anna :)
Log in eller Registrér for at kommentere.