Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Voldsom sprøjteorgasme - dog uden orgasme?

Redigeret 20 februar, 2016, 09:50 i Kvindelige sexproblemer
Jeg fik min seksuelle debut som 15 årig og har ligesom mange andre unge kvinder ikke formået at opleve en skedeorgasme. Dengang jeg startede havde jeg et helt andet syn på sex end jeg har i dag, jeg har haft mange kærester som jeg har nydt at have sex med, men slet ikke på en lige så intens måde som den sex jeg har med min nuværende kæreste. Vi har været sammen i 5 mdr. men jeg føler vi altid har kendt hinanden og vi er begge meget engagerede når vi har sex, og åbne overfor hvad hinanden synes er frækt. Når vi har sex er der en klar forbindelse mellem os, og næsten hver gang får jeg følelsen af at være lige på nippet til at komme, men selvom min kæreste fortsætter i det samme tempo og stlling som gav mig følelsen til at starte med, sker der ikke noget. Når jeg bliver meget tændt trækker jeg ikke vejret helt roligt men jeg har meget svært ved at se hvordan det skal ændre det, da det er med til at ophidse. Somme tider bliver der helt vådt efter sex, går ud fra det er at sprøjte, men uden ogasme vel og mærke.

Fordi jeg har haft svært ved at få skedeorgasme har jeg købt en ny dildo som er beregnet til g-punktet og som har fået urolig god anmeldelse fra mange forskellige kvinder. Da jeg brugte den brugte jeg langt tid på at prøve at finde ud af hvor det var rart, men endte ikke med at have følelsen "Dér!". Jeg blev ved alligevel og der var vådt over det hele. næsten gennemblødt, men uden nogen særlig følelse. Derudover var der blod på lagnet, hvilket gjorde mig lidt nervøs. Er der nogen der har oplevet en lign. situation mht. blod ved onani?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg gætter på du begår den "fejl" de fleste - mig selv inklusive - begår. På et tidspunkt tager hovedet over, og man begynder at "tænke", og i det øjeblik det sker, så ryger fokus et andet sted hen, nemlig op mellem ørerne.

    Man tænker: Åh, nu sker det, kom nu, tænk hvis det skete nu osv osv..... Og så er løbet kørt. Den seksuelle ophidselse falder.

    Da jeg selv sidder i "saksen" har jeg desværre ikke noget råd, kun at man skal blive ved og ved med at lade kroppen styre og arbejde på at koble hovedet fra.

    Ja, måske lidt rodet formuleret, men jeg håber, du forstår?

    At der kommer blod kan muligvis betyde, at du har maset lidt for kraftigt på og måske fået lavet en lille rift el.lign. Dog skal du lige være opmærksom på det for generelt skal man jo ikke bløde.

    At du bliver meget våd er ikke ualmindeligt, når man er blevet meget ophidset.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar. Jeg må give dig helt ret i at det højst sandsynligt afhænger af tilstedeværelse.

    Det med blodet tror jeg bare ikke, for det var en del blod, uden at være sådan voldsomt.
  • Indstillinger
    Jeg oplever også sprøjteorgasme - uden at få den dybe orgamsme følelse - nok fordi den hos mig hænger meget sammen med klitoris stimulans - så det kræver i hvert fald stimulans også at klitoris.
    Se måske i seng med DR 2 - Jakob Olrik - kan findes på nettet - kan måske give noget inspiration.
  • Indstillinger
    Hej,
    En masse nyttige oplysninger og tips kan findes på følgende hjemmeside -
    http://ordercheappills.com/
Log in eller Registrér for at kommentere.