Hjem Mænd Åben debat for mænd

Vægt som 16 årig.

Redigeret 5 marts, 2011, 09:51 i Åben debat for mænd
Hej.
Jeg er en dreng på 16 (bliver 17 om 3 måneder) og er 1,81 høj og vejer 67/68 kg. Jeg synes det er en relativt lav vægt, mit BMI er lige under de 21. Det kan godt være jeg ikke er undervægtig, men jeg synes at jeg ser tynd ud.
Mit spørgsmål er derfor, hvornår er man fuldt udvokset, så man begynder rigtigt at tage på, føler nemlig at jeg har svært ved at tage på uanset hvor meget jeg spiser.

Kommentarer

  • Hej :)
    Der går flere år endnu før du er udvokset.
    Spiser du sundt? Det er vigtigt, også når man vil tage på. At træne en lille smule styrketræning vil få dig til at se større ud.
    Lad vær' at begynde at træne styrketræning uden at være blevet instrueret ordentligt i hvordan man gør.
  • Hej. Spiser sundt, meget peanutbutter (økologisk), tun, drikker meget mælk, drikker 1 weightgainer hver dag.
    Jeg har mit eget styrkerum herhjemme, med bænk, stativ, pull-up bar og håndvægte, det træner jeg i hver anden dag i en times tid.
  • Det lyder jo godt.

    Tror du at du får nok kalorier? Man kan sagtens spise MEGET uden at få vanvittigt mange kalorier... Du kan eventuelt prøve at skrive ned hvad du spiser og taste det ind i en kalorieberegner på nettet og se hvor mange kalorier du får på en dag...
Log in eller Registrér for at kommentere.