Hjem Sport, motion og ernæring Vitaminer og mineraler

Longo vital

persille1persille1
Redigeret 5 marts, 2011, 04:56 i Vitaminer og mineraler
Jeg plejer at tage omnimin, som jeg har det udemærket med. Jeg fik desværre problemer med mit tandkød ( heldigvis er jeg ved at få bugt med det), men jeg havde læst longo vital skulle være godt for tandkødet, så jeg ville skifte til dette middel.
Jeg får kvalme lidt efter jeg har taget dem. Nu ville jeg høre om andre har fået det. Eller det kun er mig, der er så sart.

Efter et par timer forsvinder kvalmen. Jeg er bare nysgerrig.

Kommentarer

  • Jeg plejer også at tage Omnimin og i perioder Longo Vital. Jeg har ikke haft problemer med dem.
    Men det er jo forskelligt, hvad man tåler. Min søster prøvede engang med flere forskellige vitaminer men kunne ikke tåle dem. Først da hun fandt en ultralet optageligt urtepille lykkedes det.

    Hilsen Helene
  • Tak for svaret. Jeg fandt et sted på nettet, hvor en skriver hun fik kvalme af dem også. Så hele alene er jeg heldigvis ikke.
    Der er meget mere i omnimin og jeg vil helst have den.
    Findes der urtepiller. ??
  • Ja, der er helt sikkert mere i Omniminen.
    Det var tilbage i starten af 90'erne, min søster fik de der urtepiller. Der er jo sket meget på helsekostområdet, så om man stadigt kan få dem, ved jeg ikke. Jeg kan ikke huske, hvad de hed eller hvilket firma de var fra. Vitaminindholdet var minimalt, men det var, hvad hun kunne tåle - jeg vil gætte på, at hun havde problemer med at optage næringsstoffer.

    Hilsen Helene
  • Hej Helene

    Jeg tænker på at der jo ikke er sket meget med longo vital i mange år om nogen. Og som du skriver, der er sket meget på helseområdet.

    Jeg har fortrudt, jeg købte dem. Men det er jo forsent nu. Jeg har tabt lysten til at tage dem og tandkødet virker jo til at gå i orden uden dem.
    Jeg har taget omnimin i flere år og aldrig mærket noget galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.