Hjem Mænd Åben debat for mænd

problemer med rejsning 16 år.

Redigeret 17 marts, 2011, 17:10 i Åben debat for mænd
hej er en dreng på 16, jeg har her på det sidste fået haft svært ved at få rejsning når jeg er sammen med min kæreste. jeg tror jeg får præsentationsangst, men ved ikk hvordan jeg skal komme videre.. når jeg selv prøver mig frem virker den fint..
please hjælp?

Kommentarer

  • Hej Jeg tænker du kan være blufærdig over for din kærste. og du måske gør noget du ikke helt er parart til. Du kan godt være forelsket i en ung pige . og så ikke være helt parat til at have samleje sammen. Hvis du er så usikker når du er sammen med hende . sexuelt. kan det anbefales at i begge beholder jeres tøj på , og sidder tæt , ligger tæt og rører ved hinanden. til i begge er trygge ved hinanden . derefter tager i noget af tøjet af og går langsom frem . og igen sidde tæt ligge tæt . røre ved hinanden. Prøv at lade hende stimulere dig . til rejsning. og stop med at tænke på at få rejsning imens , da tankerne kan hindre dig i at få rejsning. prøv om du kan nyde det. og stol på din kærste . tænk på hvor dejlig hun er . Hvis det bliver ved må du søge hjælp hos lægen eller sexolog . held og lykke
  • Tag det helt med ro, det vil ske for dig flere gange før du bliver "voksen". Det tror jeg de fleste af hankøn har oplevet, migselv incl. mange gange.
    Det bedste er nok, at lade være med at tænke mere over det end absolut nødvendigt. Hyg dig med din kæreste uden at tænke for meget over det, pludselig lykkedes det igen.

    Held og lykke
    Steen
  • mange tak begge to,, det virkede hvis jeg ikke tænkte på det i hverdagen.. men det endte med et blowjob også virkede den sørme igen.. griner :O)
Log in eller Registrér for at kommentere.