Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Snurren i benene og smerter i lænderyggen.

Redigeret 10 marts, 2011, 04:15 i Rygsmerter
Hej
Jeg er en 22årig pige, som døjer med en discusprolaps på 3år nu. Jeg døjer med smerter og ømhed døgnet rundt. Jeg ved at smerterne og ømheden kan varierer eftersom man desværre går hen og bliver vant til smerterne. Men her på det seneste, har der været mere snurren i mine ben end hvad der er "normalt" er. - Er der nogen som også døjer med en discus og som har prøvet snurren varierer så ofte? Har du/i nogle råd eller foreslag til hvad det kan være, som udløser det?

- Louise

Kommentarer

  • Indstillinger
    En gammel skolekammerat, jeg stadig har forbindelse med, har klaget over det samme som du i mange år. Jeg har selv oplevet, hvor slemt hun havde det.
    En gav hende det råd at tage en skefuld gelatinepulver, som hun køber i metro. En dåse koster omkring 70 kr. Der skulle være til godt to måneder.
    Hun fortæller hendes smerter er væk og hun nu kan rejse sig fra en stol uden besvær.
    Det lyder utroligt, men det er hvad hun fortæller. Rådet havde hun fået af en anden, som også skulle være blevet fri for smerter.
    Nu har jeg fortalt det videre, men jeg giver ingen garanti. Det er kun, hvad jeg har fået fortalt.

    Men jeg tror da nok, hvis det var mig, jeg lige ville kontakte lægen omkring smerterne i benene. Bare for en sikkerheds skyld.
    Lægen tror naturligvis ikke på gelatinepulver, men jeg ville da prøve det selv. Noget "natur" virker.
  • Indstillinger
    Persille1
    Okay, jamen jeg vil prøve at undersøge det ”natur” gelationepulver  Og se om det kan kan hjælpe mig  Tak.
Log in eller Registrér for at kommentere.