kraftig menstruations smerte
Hej jeg er en pige på 15 som er plaget af store menstruations smerter.
jeg får gigtpiller mod smerterne men det tager kun lige det aller værste men har meget ondt stadig og er nødt til at blive hjemme fra skole 1-2 dage hver månede, jeg dyrker motion hverdag og spiser sundt. men jeg har prøvet at dyrke motion under menstruationen men det gør kun smerterne værre.
jeg vil på ingen måder prøve p-piller det kan godt være det lyder mærkeligt når jeg har så ondt men har bare en holdning til det med p-piller.
er der nogle der kan på en eller anden måde hjælpe mig?
er fast beslutte på jeg skal havde fjernet livmoderen når jeg bliver 29-30 år. men der er stadig 15 år i nu og kan ikke holde det ud så længe:(
HJÆLP MIG!
jeg får gigtpiller mod smerterne men det tager kun lige det aller værste men har meget ondt stadig og er nødt til at blive hjemme fra skole 1-2 dage hver månede, jeg dyrker motion hverdag og spiser sundt. men jeg har prøvet at dyrke motion under menstruationen men det gør kun smerterne værre.
jeg vil på ingen måder prøve p-piller det kan godt være det lyder mærkeligt når jeg har så ondt men har bare en holdning til det med p-piller.
er der nogle der kan på en eller anden måde hjælpe mig?
er fast beslutte på jeg skal havde fjernet livmoderen når jeg bliver 29-30 år. men der er stadig 15 år i nu og kan ikke holde det ud så længe:(
HJÆLP MIG!
Kommentarer
Forhåbentlig aftager dine menstruationssmerter med alderen.
Men det ændrer ikke på at det er uudholdeligt nu.
Har du været hos en gynækolog?
Eller syntes jeg du skal bede din læge om en henvisning!
Så gudskelov gynækologen foreslog det.
Det var den mest vidunderlige ting at få gjort og jeg har aldrig fortrudt. Nu om stunder er de vist ikke så meget for det. Men det var bare skønt.
hanne2303, bare for at fortælle dig, det ikke er noget at frygte. Min veninde har også fået det gjort og hun var lykkelig for det.
Men naturligvis er det ikke en god ide til en 15-årig.