Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

jomfru...!!

Redigeret 1 marts, 2011, 10:27 i Åben debat om sex
min kæreste er jomfru og det er jeg.
men de piger jeg har været i seng med har heller ikke været jomfru
og nu har jeg så fået en kæreste som er men jeg har aldrig været i seng med en jomfru så ville høre hvordan jeg skal gøre så det ikke gøre ondt på hende
jeg har selv oplevet en af mine venner havde ondt i flere dage efter hun hade haft sex for første gang.




hjælpe mig????

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er beklageligvis mit indtryk, at rigtigt mange mister deres jomfrudom, fordi de "hellere må", og fordi nu har flere af kammeraterne gjort det, og desværre ikke fordi de er klar eller ikke kan lade være.

    Du lyder lidt som om, det så er opgave, du lige har fået, og at du gerne vil løse denne opgave bedst muligt - og det sidste her skal du bestemt have ros for.

    Men - du skal for det første være helt sikker på, at din kæreste er helt klar til at tage dette skridt, og at det er noget HUN har meget, meget lyst til, FORDI hun er meget, meget glad for dig - og du naturligvis også er det for hende.

    Da du nu har prøvet det før - og endda med flere andre piger - så skal du i den grad følge hende og hendes grænser. I skal kæle og nusse rigtigt meget - og gradvist skal I så nærme jer kønsdelene, som du kæler meget for. Hun er forhåbentligt også interesseret i at kæle for dig. Hun skal blive våd og ivrig.

    Det her er ikke noget, I lige klarer på en halv time - det skal køre over en periode på måske nogle uger. Når hun er tryg ved dig, kan du prøve med at stikke en finger op i hende, og nyder hun det, så kan du prøve med to fingre, nyder hun det stadig, så kan så spørge, om hun er klar til dig, og er hun det, så prøver du forsigtigt.

    Og - husk det kondom!!!!!

    Men - det er hende, og KUN hende, der bestemmer, hvor langt, hun vil gå, og det skal du respektere. Også hvis hun midt i det hele siger stop.

    Det kan selvfølgelig være svært for dig at "holde dig", men hvis hun føler for det, kan hun jo rive den af på dig, så hun også oplever, hvad der sker, men altså uden at du har været oppe i hende.

    På den måde kan du være med til at give hende den gode og dejlige førstegangsoplevelse, som alle burde have, men du bør være meget lydhør for, hvad hun er klar til, og IKKE presse igennem, at I SKAL have samleje.

    Hvis det kun er sex, du vil med hende, så er det nok ikke dig, der skal være den første. Hvis du er dybt forelsket i hende og lige for tiden mener, at det er hende, der en den eneste for dig, så har du også tålmodigheden til at vente på, at hun bliver klar.
  • Indstillinger
    jeg har sagt til hende at hun selv bestemmer om hun vil eller ikke
    og tak for de godt råde jeg vil huske dem
    men nu har vi været samme i 2 måneder og vi tager en ting af gangen
    vi snakker meget om det så hun kan få et indblik i det


    ps jeg elsker hende meget og ville aldrig bare havde hende for at få noget på den dumme!!
  • Indstillinger
    Dejligt. Så er I allerede langt.
  • Indstillinger
    ja alt gå som det skal
Log in eller Registrér for at kommentere.