Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

menstruation 1 dag ???

Redigeret 24 februar, 2011, 16:24 i PMS og menstruation
jeg fik min " Lort " den 18 i denne mdr dvs 4- 5 dage for tidligt
det sluttede så allerede den 19 der var ikke mere så har jeg plet blødt lidt men ikke nok til at have bind på..
jeg har svært ved at blive gravid og har kørt friløb i 4 år nu.
da jeg var til lægen sidst snakkede vi om jeg kunne blive gravid uden hjælp dvs en skylning, ( fordi mine ægleder er blokeret efter føsel) han fortalte mig så at jeg nok ikke kunne blive naturligt, og da jeg ikke ville have flere børn nu ville han ikke sætte alt muligt i gang nu.

og det forstå jeg jo også godt, men da han så sige det kan også være hvis du så kommer om 5 år kan det være at du ikke kan få flere børn...

men nu forstå jeg så ikke lige hvorfor jeg kun havde det en dag.. også lige i dag var det brunt i trusserne.. Kan det være tegn på at jeg er ved at slutte med at producere eller hvad

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg synes du lige skal tale med din læge . når du plejer at have det på en anden måde. og du ikke skal gå og være nervøs. overgangs alderen starter somregl sidst i 40 erne . men kan også komme før. det kan du få målt i en blodprøve hos lægen. Du må spørge din læge hvad han / hun mener om at du måske ikke kan blive gravid på egen hånd. jeg tænker man ikke skal være for gammel hvis man skal have hjælp til at få barn. for de stiller vel også krav til alderen sådan et sted. Jeg har lige læst i dag , at nu skal patienten der ønsker offentlig hjælp til at blive gravid. selv skal betale for behandlingen. Held og lykke med det hele
Log in eller Registrér for at kommentere.