Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Lille penis - Hjælp...

2»

Kommentarer

  • Hej
    Du skal sku ikke være ked af din størrelse
    Min pik er også meget lille den er i slap 4cm i længden og 1 i breden og i stiv 6cm i længden og 3 i breden og er 23 er dog stadig jomfru fordi jeg selv er bange

    Håber du for løst dit problem
  • Der findes kun én måde at få en større pik på, som virker vel og mærke.
    Det er at holde pikken udstrakt, men det kan gøres på flere måder.

    Metode 1 Bib hanger, hvor en tung vægt hænges i pikken og strækker vævet længere.

    Metode 2 en elastik gøres fast i pikken og monteres som en slags bælte som så strækker vævet ved lav vægt, men kan bæres usynligt under tøjet.

    Metode 3 en penispumpe danner vacuum og suger pikken fuld af blod og er den bedste løsning til en tykkere pik, ulempe er dog at man kun kan have den på 15-25 minutter hvilket gør det til den langsommeste løsning.

    Metode 4 penisexstender ( dansk opfindelse ) en ring sider løst om roden af pikken og har 2 stænger med fjedre i som går op til hovedstykket der fastgøres til pikhovedet.
    Dette er den hurtigste løsning mig bekendt. Man kan forvente at vokse med 0,003 cm pr time man har den på.
    Alle 4 metoder virker på samme princip (celledeling). Det konstante træk laver microrevner i vævet som som så vokser sammen, bare lidt længere hvis man bruger en eller flere af metoderne dagligt.

    Der er ikke ét mærke af produkterne der er bedre end andre da de alle virker på samme princip.
    Køb det billigste eller lav noget derhjemme da der ikke er grund til at fylde producenternes lommer yderligere.

    Pas dog på med extenderen ikke at købe dem af ren plastik da jeg kender til flere eksempler hvor de er knækket.

    Ingen af metoderne er mirakelkure, men det virker. Det tager bare vildt lang tid.
  • Det har jeg skrevet.
    Ca 0,003 cm pr time kan man forvente.
    Søg efter en extender på google og køb den billigste med metalstænger da de af ren plast kan knække.
  • hej

    den er da større end min og er selv 19 min er i stiv 6 lang og 2 bred så ikke vær ked af det der findes mindre
  • Jeg vil ikke anbefale nogen extender da det bliver utroværdigt og sælger artigt.
    Det vil jeg ikke.
    Det virker, men tager lang tid.
    Søg på google og køb den billigste da de alle virker på samme princip og svinger i pris.
    læs her
    http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... 18#p175418
  • ruthmooreruthmoore
    Redigeret 23 august, 2020, 05:36

    Penis udvidelsen forlængere - https://shytobuy.dk Min penis er vokset 3.5 cm i længden efter brug af Jes Extender. Jeg har haft den på når jeg har været på arbejde og den kan ikke ses under tøjet. Jeg kan varmt anbefale den.

Log in eller Registrér for at kommentere.