Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

..

Redigeret 2 marts, 2011, 11:49 i Samliv

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej søde du!

    Åh ha. Dér tror jeg de fleste af os har prøvet at være. Den kærlighed! :-) Kunne ikke undgå at bide mærke i, at du forklarede at din eks var 32. For alderen har absolut intet at sige, at de ved hvordan de skal behandle en dame ordentligt. Jeg har set mænd der er yngre, jævnaldrene og ældre - og de kan alle præstere at være nogle idioter ;-) Nå, men før jeg bevæger mig videre i min besvarelse - må jeg så spørge dig, hvor gammel du er? Så kan det måske sætte situationen i et bedre perspektiv.

    Min umidelbare konklusion er, at du skal ud! Ud med venner/veninderne og få dine tanker lidt på afstand. For jeg er ked af at sige det, men ham der lyder ikke som en der er værd at bruge mere tid på. Jeg synes flere gange jeg ser, at kvinder er rigtig gode til at tro, at de fortjener at mænd behandler dem som skidt, fordi de ikke tror de kan få bedre. Og det kan vi! Din ekskæreste ved nøjagtig hvor han har dig og det udnytter han på groveste vis!

    Jeg ved det er lettere sagt end gjort, men lad ham hygge sig med 'hende den anden', som han er så fræk at fortælle dig, at han også har følelser for og find du dig en som KUN har følelser for dig. Han er åbenlyst ikke hut på et langdistanceforhold som virkelig kræver stærke følelser og hårdt arbejde!

    Og så bare det, at han afslutter forholdet over en sms, siger vist det hele. Der er ingen der fortjener sådan en behandling. Så hop du i byen med veninderne og glem det skvat. :-)
  • Indstillinger
    Jeg er selv 29 :/ .. og er virkelig ikke typen der sider og tuder snot over en fyr- har jeg ikke præsteret at gøre før, underligt nok. Måske det er fordi det kom som et chok, at han gjorde det på den måde.

    Ang afstanden havde jeg i et af brevene til ham skrevet, at jeg var på venteliste til en lejlighed nede hos ham, som han også blev rigtig glad for at hører,virker bare så dumt nu.
  • Indstillinger
    Efter min mening fortjener du bedre end en fyr, der ikke rigtigt kan bestemme sig for, om du nu også er noget eller om en anden er bedre for ham. Han er simpelthen ikke interesseret nok. Selvom han skulle ende med at vælge dig, hvordan kan du så være sikker på, at der ikke senere er en anden, der er mere spændende for ham? Eller at der dukker andre problemer op, så han synes, at det nok alligevel ikke var noget?
    En så lunken interesse, som han lægger for dagen, synes jeg, viser med al tydelighed, at han måske nok er smigret over din interesse men ikke for alvor engageret.
    Du fortjener en mand, der vælger dig helhjertet. At finde sig i denne behandling kan ikke andet end at ødelægge dit selvværd og din selvrespekt (efter min mening).


    KH Helene
  • Indstillinger
    Føler du dig ligeværdig og stærk i forholdet? Føler du dig påskønnet og respekteret? Hvis du siger nej til det, så er det ikke det rette forhold for dig. Det lyder som om, at du har (haft) nogle drømme om, hvad det kunne føre til, som han ikke har kendt til eller ikke deler med dig. Prøv at få en dialog i gang om, hvordan han ser jeres forhold nu og hvad det evt. kan udvikle sig til, så du ikke skal svæve mellem himmel og helvede. Kh Joan Lykke Emilie Mortensen
Log in eller Registrér for at kommentere.