Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Farlig orgasme?

Redigeret 18 februar, 2011, 04:43 i Åben debat om sex
Hej

Jeg og min kæreste har rigtig god sex. Vi elsker flere gange dagligt og jeg får meget voldsomme orgasmer. Nogle gange så voldsomme at min kæreste bliver bange, fordi mine blodårer popper helt op og jeg spænder så meget i hele kroppen at man kan se mit hjerteslag. Nogle gange varer selve orgasmen op til 30 sekunder. Vi er kommet til at tale om, om noget kan gå i stykker indeni ved så kraftige orgasmer. Mit hjerte hamrer meget hårdt bagefter og jeg ved ikke om det kan blive overbelastet på en måde. Vi har prøvet at skrive om samme emne i en anden kategori og fik et par søde svar, men ikke noget decideret hjælp. Vil så gerne høre om der er andre med samme erfaringer eller om nogen kan fortælle os om det er farligt, om vi skal slappe mere af eller om vi kan fortsætte.

Det sker dog kun ved de "indvendige" orgasmer. Når jeg bliver nusset på clitoris og kommer, får jeg som regel våde orgasmer som tager meget af trykket og gør mig helt rolig. Jeg har talt lidt med mine veninder om det, men de har ikke prøvet noget i den stil. Så derfor "hr og fru Danmark... kan nogen hjælpe os?"

Kram fra Mulle og Pusling

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ved ikke om hjerteproblemer kunne forværres af den overanstrengelse, men jeg tvivler godt nok på at der skulle kunne ske noget hvis du er rask.

    Men I har spurgt før i forum uden at blive beroligede / finde en forklaring. Hvorfor ikke simpelthen tage det op med jeres læge?
  • Indstillinger
    Ja du har ret. Vi har talt om det, men ihh synes bare det er så pinligt at skulle tale med lægen om. Vi kender lægen ret godt og ja - der er bare nogle ting vi ikke har lyst til han skal vide. Derfor vi håber at der måske er andre som kender til det og kan berolige os :-)

    Men mange tak for dit svar. Dejligt at blive taget seriøst.
  • Indstillinger
    Nu er han jo nu en gang læge og kan håndtere det. Hvis I føler jer for personligt involveret med ham skulle I måske skifte til en anden...
    Ikke at jeg kan se at det spørgsmål skulle være mere nært end en gynækologisk undersøgelse, samtale om depression eller hvad ved jeg.
  • Indstillinger
    Hvad med at skrive til lægerne her på Netdoktor?

    Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.