Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal jeg gøre noget?? -mad-søvn-lavt selvværd

Redigeret 14 februar, 2011, 19:08 i Anoreksi
hej


Men jeg må indrømme at de sidste par dage har skræmt mig meget.
Jeg har for 2 år siden mistet min mor pga kærft. Haft en depression over det. Men aldrig haft lyst til at snakke med nogen om det så ikke været i behandling. Derudover har jeg så lige fundet ud af at min kæreste har haft en affære. Det slog mig hårdt. Vi har været sammen i mange år.

Det jeg vil fremtil er at mine tanker, følelser og handlinger er ved at tage overhånd.

Jeg har ikke sovet mere end 4 timer i døgnet den sidste uge.
Jeg er 171 høj og vejer 59 kg. Vil absolut ikke mene det er for lidt til at have en spiseforstyrelse. Men de sidste 14 dage har jeg simpelthen sulten mig selv. Tanken om at hun var tyndere hende min kæreste var utro med har taget min appetit fuldstændig fra mig.
Jeg har virkelig lavt selvværd. Og har stadig ikke i sinde at begynde at spise.
Jeg har ikke lyst til hverken at sove, spise, smile eller grine. Jeg har ondt alle steder i min krop. har haft vejrtrækningsbesvær og en del hjertebanken. specielt når jeg skal sove da der så er ro til mit hovedet kan eksplodere i stilheden når min kæreste sover:( han er rigtig sød til at snakke om tingene og prøve at hjælpe men føler bare det er bavl.

Jeg er stadig sammen med kæresten og han har været helt fantastisk ved mig de sidste par dage. Jeg tror på han elsker mig. Men stadig kan jeg ikke få min tilværelse til at fungere.

Jeg har ikke kunne tage på job. passe mine dyr eller venner i noget tid nu.

verden vælter fuldstændig for mig og føler den ikke er mig værdig.

hva f... skal jeg gøre?

Jeg magter ikke at tage til en læge og sidde og udgive mig selv for så bagefter at gå tomhændet hjem.??
Log in eller Registrér for at kommentere.