Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

fars sygdom 2 gange kræft druk og måske ingen kone mere

Redigeret 10 februar, 2011, 04:29 i Alkohol
Hej alle sammen, for ca 5 år siden blev min far erklæret syg med kræft, jeg blev ikke synderlig ked af det, for vidste jo han ville klarer det, min nærmeste familie ville ikke tage med ham til behandling, da de ikke kunne klare det, så jeg måtte træde til hver anden uge til hans behandling, det gik også fint og far blev rarsk, folk blev selvfølgelig glade, men havde ikke den store glæde i kroppen, jeg var tømt for tanker, det eneste jeg tænkte på var hvornår er det weekend så jeg kan komme på kroen og drikke, og glemme den ubehagelige omgang, da jeg en dag på kroen blev spurgt hvordan jeg havde det, brød jeg sammen, jeg kunne ikke mere, mit liv gik i stykker, jeg drak mere og mere, har gjort det indtil nu, men har i mellemtiden fundet mig den sødeste kone, men hun har nu sagt stop, og det har fået mig længere ned med nakken, men nu skal jeg til psykolog og få styr på mit liv, nul druk og ikke flere tanker om selvmord, ved ikke om hun kommer tilbage, hun stoler selvfølgelig ikke på mig, før jeg har været til møder nogen gange, så håber for mig selv at jeg kan få det bedre, og at jeg kan få hende tilbage, for det er det vigtigste for mig.

så til alle jer med de problemer, lad nu forhelved vær med at drikke problemerne væk, det hjælper sku ikke noget, i kan miste alt, og i opdager det ikke før det er forsent.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Stort skulderklap til dig :-)
    Jeg ønsker dig rigtigt meget held og lykke med det hele nu, hvor du har taget en beslutning om, at du VIL have det godt.

    KH Helene
  • Indstillinger
    jo tak er jeg glad for, håber jo at ved at jeg får det bedre og går til møder ig psykolog, hvor hun heldigvis tager med mig, hvilket ´jeg er så glad så glad for, kan komme til at sige aldrig mere en eneste dråbe spiritus til mig mere
Log in eller Registrér for at kommentere.