Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

at finne sammen igen efter brud

Hej kan man finne sammen efter et lang år fra hinannen??
min kone og jeg gik fra hinande for et år siden vi har to brøn sammen. efter lang tid hvor vi ikke lige kunne snakke godt sammen. hun har haft en depression i mange år hvor det er gåde både op og ned med det siste tid gik det mest ned. og vi kunne ikke se vi elske hinande merer det hele så sort ud og vi blev enni om at gå fra hinanden. jeg har haft en ny pige nåde tid med det er slut og har brugt langt tid på at tænke på hvad der gik galt og har nu fånde mig selv. og har ind set vi aldrig skulle ha gåde fra hinande vi skulle ha søgt hjælp til at kommer over det. jeg ved god at jeg laver mange fejl og og skulle ha været der merer for hin og ha lytte det hun sage. med after så lang tid med den depression er jeg jo nok også selv haft en mil depression og kunne ikke se over det eller over sku det hele. hade for marget arb og kunne finne ennergi til os eller hins sygdom med det kunne man ikke se når man stå i det så ser men ikke hvad det sker lige for næsen af en. med efter den tid vi har haft fra hinanden kan jeg jo godt se det hele og ved at jeg elsker hin og mine to brøn. ved også godt nu at jeg skulle ha stødde op om hin og hins sygdom. jeg ved at vi kunne få et godt liv sammen hun ved ji ikke hvor svært det er at lave med en sådan sygdom og jeg trode ikke det var så galt da den stille og roligt tog mig med da jeg hade så mange thing at skulle både der hjemme med at bygge hus om og tjæne penge nok til det hele. jeg kan kun sige nu at jeg er helt klar til os igen og ville gi os den tid det skulle til har lært at sige fra til arb. så jeg ville kunne få merer tid til hin brøn tøjvask og ryde op. kan jeg gører nåde for at få dem igen eller er låbet kørt
???

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kan kun hun fortælle dig :)

    Det lyder som om, at du har gjort dig nogle vigtige overvejelser, så du må fortælle hende at du savner at være sammen med hende og fortælle de ting du her skriver...

    Jeg krydser fingre for dig :)
  • Indstillinger
    Hej...

    Det er hårdt at leve sammen med en person, der ikke har det godt. Det slider på begge parter og på forholdet og bliver let en ond cirkel. Men du har brugt det sidste år godt, for du har fundet ud af, hvad der gik galt og hvad der kan gøres bedre.
    Om I kan finde sammen igen, kan kun du og din kone finde ud af. Du må nok have nogle gode samtaler med hende, så du finder ud af, om hun også har mod på og lyst til at prøve igen.

    Hilsen Helene
Log in eller Registrér for at kommentere.