Hjem Tænder og mund Åben debat om tænder og mund

Min kæbe siger "knæk"

Min kæbe siger knæk konstant! Bare når jeg åbner min mund og spiser mad knækker den..............
Jeg kan ikke åbne min mund ellers gør det ondt og det er virkelig ubehageligt!!!! Min mor har bestilt tid til tandlægen men nu er jeg bare bange for at man skal have munden helt åben hvis de skal undersøge det.. Hjælp!!!:-(

Mvh. En spørgere.

Kommentarer

  • Jeg blev egentlig lidt nysgerrig, da jeg læste dit indlæg. Min ene søn var for mange år siden fængselsbetjent. De skulle jo lære en del og min søn stillede villigt op til en demonstration af et bestemt greb. Han skulle klappe i hænderne, når det blev for slemt.
    Det gjorde han, men instruktøren eller kollegaen, slap ham ikke før de havde gået et meget langt stykke.
    I flere år efter knækkede hans kæbe og jeg var rasende og ville melde det, men det ønskede min søn ikke.
    Jeg fortæller det, fordi jeg stadig er vred over den behandling han fik og så fordi jeg er noget forbavset over han i flere år havde gener af den behandling. Kæben må være trukket skæv og jeg er nervøs for han en dag skal udvikle slidgigt.
    Så måske andre har nogle erfaringer om dette emne. ?

    Jeg fandt dette på netdoktor om kæber.


    http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/201110.htm
Log in eller Registrér for at kommentere.