Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med ordentlig erektion.

Redigeret 7 februar, 2011, 15:57 i Mandlige sexproblemer
Hej
For omkring 4 måneder siden har jeg brugt sådan et laser hårfjernings apperat på penis, fordi jeg simpelhen var så dum at tro jeg bare lige kunne fjerne nogle talgknopper/hårsække som jeg har op langs. Og ja det lyder som en sindsyg historie, og jeg kan da også godt se hvor dumt det var nu. Men var virkelig desperat efter at få dem væk, så jeg valgte dum som jeg er at tage chancen.

Men så til sagen. Jeg er bange for at jeg har beskadiet nogle vigtige blodkar, der fører blod til den nederste del og hovedet på penis. (corpus spongiosum). Når jeg får erektion er det somom der kun er det halve af det blod der skal være i det nederste svulmelegme og penishovedet bliver aldrig ordentligt hårdt som det gjorde førhen. Det er meget mærkeligt det er somom jeg kan skubbe blodet frem og tilbage i det nederste svulmelegme. selv ikke engang når jeg vågner med morgenfeder er erektionen ordentlig. Det skal lige siges at der ikke er nogle problemer med de to svulmelegmer der sidder øverst til siderne. Men nu var det også på den nederste del jeg brugte apperatet på.

Ved egentlig ikke helt hvorfor jeg skriver herinde. Men er der nogen der har noget viden om hvordan mine fremtidschancer ser ud og hvad man kan gøre ved det ? Jeg er 18 år og jeg har satme været meget nede over at jeg måske allerede har øddelagt mit sexliv. Det burde jo ikke være et problem i min alder, men det kan jeg jo selvfølgelig kun takke mig selv for.

I må lige bære over med min måde at skrive på, men det er altså et mærkeligt emne at skrive om.

Hilsen mig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Glemte at nævne at det. Men det føles tit somom jeg skal tisse uden at jeg skal det. især hvis jeg har spillet fodbold, og pulsen har været højt oppe. Eller måske ikke som jeg skal tisse men somom jeg kan mærke en puls deromkring hvor jeg brugte apperatet.
Log in eller Registrér for at kommentere.