Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp mig

Redigeret 12 februar, 2011, 04:00 i Diskusprolaps
Sidder med smerter i siderne og hele ryggen, og på midten af min ryg har jeg en meget besynderlig sovende fornemmelse... Jeg fik konstateret en diskusporlaps for ca 4 måneder siden...

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej jeg synes du skal kontakte din læge måske skal du ringe til vagtlægen nu og høre om det kan vente til imorgen. inden du får gjort noget ved det. held og lykke
  • Indstillinger
    Hej, i sommers fik jeg en skævhed i ryggen og tog til kiropraktor og senere fysioterapeut som jeg så ofte har gjort, det hjalp også, men blev temmelig dyrt.
    Nu har jeg så fået en diskusprolabs men denne gang gjorde det så ondt, så jeg ringede til min læge og han fik mig så indlagt.
    Så det du skal gøre er at du får din læge til at indlægge dig, enten med ambulance eller du kører selv.
    På hospitalet får du foretaget en MR scanning den får du resultatet af en uges tid senere, og du kan så blive tilbudt genoptræning via kommunen.
    Få dine billeder eller kopi med fra hospitalet, fysioterapeuten vil gerne se dem
    Det kommer så ikke til at koste dig noget, hverken billederne eller genoptræningen.
    Jeg skiftede selv fysioterapeut og den jeg har nu, undrede sig over at den første slet ikke havde spurgt efter billeder, jeg skiftede fordi jeg ikke syndes han var god nok, i samme forbindelse fik jeg godkendelse til en ny "behandling" det er et vist antal behandlinger, ved ikke præcist hvor mange, men hvis du hen af vejen får brug for flere kan dette efter sigende godt lade sig gøre, men så langt er jeg ikke selv nået endnu, jeg begyndte at træne for tidligt, så pas på med det!! Jeg fik nemlig ikke ondt de første par uger så fik bare lov af fysi. men efter ca. 3 uger kunne det mærkes, så igen pas på med det..
    Hilsen Jan
Log in eller Registrér for at kommentere.