Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

14 og forsinket menstruation.

Redigeret 7 februar, 2011, 19:04 i PMS og menstruation
Jeg er en pige paa 14 aar jeg har haft menstruation siden jeg var 10 og intil jeg var 13 og et halvt var den ogsaa relmesig. Jeg har hoert at overveagtige piger har mere svingende menstruation. Jeg ville sige jeg er mega over veagtig BMI siger jeg er svagt overveagtig.

Og lige nu sider jeg igen og venter paa min menstruation og er mega nearvoes for jeg har ogsaa en kearset og er mega bange for vear gang min menstruation er forsinket at jeg er gravid.
inden for den sidste tid har min kearste og jeg ikke haft samlege og har teankt over om man godt kan blive gravid ved at faa finger eller noget?

Jeg bor i england hvis jeg ville veare gravid ville det veare virkligt alvoligt for min kearste er 16 og den sexuale lav aller i england er 16 og han ville komme i virklig store problemer vi kommer ogsaa beake fra ret religoese hjem.

haaber jeg kan faa nogle raad af jer?

mange tak paa for haand Signe

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej når du har haft reglmæssig menstruation i flere år , synes jeg du skal tale med din læge hvad det kan skyldes. det er utrygt for dig hele tiden at tro du er gravid. husk at bruge kondom hvis i har samleje også for at beskytte jer mod kønssygdomme. men dem er i måske blevet undersøgt for. du kan købe en graviditets test på apoteket og med en tisse prøve se om du er gravid. men der skal du være et stykke henne for det kan måles. held og lykke
  • Indstillinger
    Hvad mener du med at I ikke har haft samleje for nyligt?
    Har I ikke haft det overhovedet? Eller har I haft det for hvor længe siden? Brugte I kondom hele tiden? Hvornår havde du sidst menstruation?

    Det er ret umuligt at fortælle dig om der er risiko for at du er gravid uden at vide de ting...

    Uanset hvad, så kan det at du er nervøs godt udskyde din menstruation. Og uanset hvad kan en graviditetstest give dig klar besked.
Log in eller Registrér for at kommentere.