Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i halsens højreside - kommer og går

Hej alle,

Jeg har siden december 2010 haft ondt i halsens højre side. Det gør kun ondt når jeg synker, det trækker nogen gange ned i skulderen eller op i nakken.

Er blevet behandlet med antibiotika, og fik i dag hos øre, næse hals-lægen et middel mod mavesår (hvilket jeg ikke tror det er).

Nogen gange forsvinder smerten helt i alt fra 10 minutter til 24 timer, men den vender tilbage og det gør nas.

Nogen der har prøvet noget ligende og har bud på hvad det kan være. Ved søgninger på nettet, kan jeg se jeg ikke er den første der har fået en uforklarlig smerte halsens ene side. Der er masser af spørgsmål, men ikke mange svar derude.

Nogen ide'er?

Tak :-)

Kommentarer

  • Indstillinger
    måske hævede kirtler ---måske dine mandler ----sig til lægen at du vil have og vide hvad det kan være ----måske har du spændinger i hals musklen --siden det går op i nakken ---

    prøv at få noget masage ----et uldent tørhlæde om halsen --så du kan få noget varme ----du bliver nød til selv at prøve nogle ting ---
    smør med noget kamfir salve
  • Indstillinger
    Tak for svaret :)

    Har bestilt tid hos lægen igen.
    Er begyndt at sove med hævet seng, samt tage pillerne der er syreneutraliserende - det lader faktisk til at det virker.

    Thomas
Log in eller Registrér for at kommentere.