Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Findes der nogle her der har fået stivgjort 4-6 led ?

Redigeret 26 maj, 2011, 12:38 i Rygsmerter
Jeg har 1000 spørgsmål om hvordan livet er efter ????????

Kan ikke finde nogle der har erfaring herom kun af 1-2-3 led.

Med venlig hilsen
Rikke

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Rikke.

    Jeg har ikke selv erfaring med ovenstående men står i samme situation som dig. Jeg har 3 dårlige diskus i lænden hvoraf den ene er poppet ud som prolaps. Jeg har fået af vide at jeg skal prøve alternativ behandling i min. 6 måneder før OP, som i fald der ikke sker bedring skal foregå til august. Jeg har kun hørt positivt om stivgørende operation. Det er en operation der tager omkring 2 timer men det er en ret kompliseret operation alt efter om du skal have skruer i eller kun knoglemasse. Personligt hælder jeg mest til det med skruerne. Ham jeg kender som er blevet opereret var selvstændig og begyndte at arbejde så småt efter 4 uger. 3 måneder efter tog han på skiferie. det handler om hvor go du selv er til at erkende at dit liv ikke længere bliver det samme. Du skal træne dine core-muskler flere gange om ugen resten af dit liv. Så skal du nok klare det. Men der er jo risici ved alle operationer, især infektioner og i dette konkrete tilfælde er der også en minimal risiko for drop-fod. Go bedring:-)
    lulu
Log in eller Registrér for at kommentere.