Hjem Muskler, led og knogler Diskusprolaps

HJÆLP hvad er konsekvensen for en stor stivgørende operation

Redigeret 27 maj, 2011, 11:58 i Diskusprolaps
Hjælp !!! jeg står over for et kæmpe valg... De tilbyder at en stivgørende operation af 5-7 led grundet.

Modic 5 led
dehyldrering af skriver 4 stk
Slidgigt i en
en stor og en lille diskusprolaps

Jeg hører kun om risikoen af operationen, men ikke hvad det vil betyde efterfølgende. Hvad ville jeg ikke kunne med en stiv ryg ? Kan kun finde nogle der har fået en stivgørende operation af 1-2-3 led.

Er meget meget bange for operatione.

Med venlig hilsen
Rikke

Kommentarer

  • Hej, er ny her på siden, men står også selv med problemet.
    Har en profusion og en stor prolaps nederst i lænden, det er nu tre mnd. siden og der er ingen forbedring tværtimod, startede endda med at træne, men nu kan jeg dårligt nok komme ind i en bil, det skal dog med at min fod er holdt op med at sove, det er vist nok godt.
    Har prøvet at holde op med at tage mine piller men får det en smule dårligere (kvalme, ondt i maven og lidt større smerte i ben) det er Tradolan, Gemadol, Klorzoxazon, Ibumetin (det er vist også dem der kan give ondt i maven) og til at pynte kagen lidt Pamol.
    Jeg ønsker faktisk at få en operation men hvad siger i ? syndes faktisk ikke der er så mange positive historier herinde, det gør mig lidt betænkelig, men får måske ikke lov alligevel, der skal vist gå meget længere tid (man skal jo lige nå at miste sit job) og så skal man have det meget dårligere.
    Lige en ting til havde en stor rygskade i sommers hvor jag var helt skæv i en mnd. tid, (Lateral Shift) dette her kan have relation til den skade, den blev ikke godkendt som arbejdsskade og denne gang har jeg ikke meldt den til arbejdsskadestyrelsen, måske den skulle meldes til IF men den er jo kommet snigende og det skal vel være "En udefrakommende hændelse" som det hedder
  • Hejsa.
    Jeg er lige blevet stivgjort i brystdel (4 sek.) og jeg er SÅ glad for det.
    Det er en forfærdelig operation, og det tager jo lige nogle dage at komme sig. Men gør det ikke altid det, efter en operation.
    Jeg vil ikke fortælle om min op. her, for så bliver du måske mere bange. Jeg synes det er resultatet der tæller, og mit er bare godt. Og så er man sikker på, at der ikke kommer flere der ;)
    Nu har jeg haft 6 prolapser. Opereret 3 gange i brystdelen. Trænet 2 væk i lænden, og har p.t. en i nakke C6/7. Den ved jeg ikke, hvad der skal ske med. Nu skal jeg først komme mig efter operation. Jeg blev stivgjort/opereret i Århus, marts 2011.
    Held og lykke med det :)
    Knuser
Log in eller Registrér for at kommentere.